Carolien Burghardt

Goede klantvriendelijk personeel

Heel fijn dat ik stoelen even naar huis mocht meenemen om te kijken hoe het stond

Niet

Mariska Timmermans

Klantvriendelijk, goed advies

klacht over beschadiging op meubel snel en correct verholpen

Danielle van Leijen

Super

Vriendelijkheid

Profijt Meubel Almere

Vanmiddag een Relaxstoel bekeken en besteld. Adviseuse Astrid was fantastisch behulpzaam. Alles werd beantwoord, geen moeite teveel. Steeds weer even een andere mogelijkheid aangedragen, totdat we... Vanmiddag een Relaxstoel bekeken en besteld. Adviseuse Astrid was fantastisch behulpzaam. Alles werd beantwoord, geen moeite teveel. Steeds weer even een andere mogelijkheid aangedragen, totdat we de meest lekkere stoel hadden gevonden. En mooie stof erbij. Helaas wel 12 weken levertijd. Maar dan héb je ook wat! ;-))

Ja, de fantastische service van adviseuse Astrid en haar eindeloos geduld!

Levertijd had ik graag wat korter gehad. Aflevering moeten we nog afwachten. Hoop dat ik dan nog nét zo enthousiast zal blijven!

Hanan

Super slechte service!!!!

Geen!

Service!!!!

Hanan

Ik zou eerder adviseren aan iedereen om zoveel mogelijk bij Profijt Meubel vandaan te blijven. Het is werkelijk ongelooflijk hoe slecht de service is van deze winkel!!!

Op 26 mei 2019!!!...

Op 26 mei 2019!!! Heb ik een eethoek gekocht in de winkel. Tot op heden (bijna 2 jaar verder) heb ik nog steeds niet normaal kunnen genieten van deze eethoek. Ik heb alleen maar stress en hoofdpijn ervaren door deze aankoop.
De levertijd zou een aantal weken duren, maar toen ik in oktober nog steeds niks gehoord had, belde ik zelf even om te informeren hoe en wat. Bleek dat de eethoek allang in de opslag lag, maar niemand ons hiervan op de hoogte had gebracht. Vervolgens na het monteren van zowel de tafel (Nebel eettafel met boomkant) als de eetbank (Rizo eetbank 170 cm stof valentina) op 8-11-2019 blijkt dat de onderstellen scheef zijn en niet passend.
Het duurt vervolgens weer weken voordat er iemand contact met mij opneemt om dit probleem op te lossen / te bespreken. Ik krijg vervolgens een nieuwe tafel geleverd en de andere wordt meegenomen. Blijkt het tafelblad stuk te zijn!!!
Nadat ik weer in dezelfde molen terecht kom van frustraties en pas nadat ik een klachtbrief schrijf t.a.v. de manager staat er ineens onverwachts een chauffeur met de tafel voor de deur. Dit terwijl er niemand thuis is en wij pas op dat moment gebeld worden hierover. Er is daarvoor niet eens gereageerd op onze klachtbrief of bevestigd dat deze uberhaupt ontvangen was (verzonden per mail en aangetekende post). Omdat wij niet thuis zijn en ik telefonisch aangeef dat ik het belachelijk vind dat wij niet eens gebeld worden over onze klachtbrief, ontvang ik een mail op18-3-2020 waarin staat dat er een nieuwe tafel geleverd wordt en dat de directie het vervelend voor ons vind en ons daarom een contante tegemoetkoming geeft van 100 euro. En de afspraak dat de tafel van tevoren gecheckt wordt, geleverd en gemonteerd door de bezorger. Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Elke keer als ik belde werd er gezegd i.v.m. corona komt de bezorger niet binnen, wij nemen contact op zodra dit wel weer het geval is.
Gisteren belde ik weer (aangezien ik inmiddels bijna ga verhuizen en nog steeds niks ontvangen heb) en toen werd mij door een collega gezegd dat hij het zou uitzoeken en mij terug zou bellen. 24 uur later ben ik nog steeds niet teruggebeld. Ik heb net zelf gebeld en nu wordt er gezegd dat ik gebeld ga worden voor het maken van een leverafspraak. Ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren en of ik hier nog woon als de tafel geleverd wordt OOIT!

SLECHTE SERVICE ZOALS IK AANGAF.

Geen!

Service!!!

Jacqueline Krijger

Hoekbank uitgeprobeerd in de showroom, zat perfect! Vervolgens besteld maar dan in een 2 en 3 zits uitvoering en de aangerade hr koudschuim vulling gevolg bank zit voor geen meter pijn in de... Hoekbank uitgeprobeerd in de showroom, zat perfect! Vervolgens besteld maar dan in een 2 en 3 zits uitvoering en de aangerade hr koudschuim vulling gevolg bank zit voor geen meter pijn in de knieholtes door zitting die te bol staat en rugleuning verhouding niet meer klopt verrek vsn de rugpijn waardeloze bankstel geworden dikke spijt van aankoop

Verkoop praatjes

Eerlijker verhaal vertellen zorg dat hr schuim in deel van bank zitom te voelen wat dat betekent voor het zitcomfort

Langelaar

Tafel na een jaar poten niet meer vast te zetten. Na 3 maanden heen en weer mailen zijn er poten in het magazijn. Ik heb aangegeven dat ik absoluut niet in Almere kan komen en of ze konden zorgen of... Tafel na een jaar poten niet meer vast te zetten. Na 3 maanden heen en weer mailen zijn er poten in het magazijn. Ik heb aangegeven dat ik absoluut niet in Almere kan komen en of ze konden zorgen of ze bij mij thuis kwamen. Nee dat kan niet wat een service ik kom er niet meer en hoe die poten hier komen ik weet het niet. Tafel wegdoen?
Dit was trouwens de tweede keer bij levering moesten wij de goede poten ook al ophalen.

In de winkel vriendelijk geholpen

Bij klachten niet echt klantvriendelijk Zeg maar niet

Hs

Nieuwe bank gekocht, zat vol met plooien en profijt zegt te zullen oplossen maar doet niets, moet je dan zelf maar oplossen met oranje repair center en hele dag ervoor inplannen. Wat een slechte... Nieuwe bank gekocht, zat vol met plooien en profijt zegt te zullen oplossen maar doet niets, moet je dan zelf maar oplossen met oranje repair center en hele dag ervoor inplannen. Wat een slechte service!!

Waren aanvankelijk vriendelijk, maar ze doen niets

Xx

Mw K. van der Woert

Wij zijn goed geïnformeerd en geadviseerd
en het personeel was klantvriendelijk, daardoor zijn wij zeer tevreden!
Mvrgr Mw. K. van der Woert

Persoonlijk geadviseerd