Zzzzzzz

xxxxxx

xxxxxx

Familie Schmersel

Goed , deskundig en zeer klantvriendelijk geholpen. Levertijd zou 10-12 weken zijn. Tot onze verbazing na 6 weken geleverd. De bezorging was niet zo prettig. Wij wonen op de 3de verdieping met lift.... Goed , deskundig en zeer klantvriendelijk geholpen. Levertijd zou 10-12 weken zijn. Tot onze verbazing na 6 weken geleverd. De bezorging was niet zo prettig. Wij wonen op de 3de verdieping met lift. De zware bank die we besteld hadden werd midden in de kamer gedumpt en niet even op de plek waar wij al alles vrij voor hadden gemaakt.Verpakking moesten we er zelf af halen.Deze heren waren een beetje hufterig dus ook geen fooitje waard.

Fijn dat we steeds stalen mee mochten nemen om de goede keuze te maken van de bekleding van de bank.?

Andere bezorgfirma in dienst nemen.

Wel oke.

Bij bestelling aangeven dat bestelde producten in verpakking worden geleverd.
Bij bestelling aangeven dat bestelde producten in verpakking worden geleverd.
Komt minder over als je 2 banken in je kamer hebt staan in karton/plastic verpakt, en dan blijkt dat je dit zelf moet verwijderen etc.

Prettig

niet in het bijzonder

Prima uitleg er werd tijd genomen m de stoel goed uit te proberen

JB

Prima, oudere meneer in de winkel had alle tijd voor de uitleg van verschillende keuze's van banken.

Twee mensen van profijt hebben keurig de bank bezorgd op de dag die voor ons uitkwam. Wat eerst niet mogelijk zou zijn. Daar waren we dus erg blij mee.

Nee

Het enige minpunt vind ik dat je moet betalen voor het bezorgen. Vind dat dit bij service hoort . Ophalen is geen optie want dan moet je iets huren om het thuis te krijgen. De rest is allemaal... Het enige minpunt vind ik dat je moet betalen voor het bezorgen. Vind dat dit bij service hoort . Ophalen is geen optie want dan moet je iets huren om het thuis te krijgen. De rest is allemaal positief.

Goede ervaring heb gekozen voor profijt meubels omdat ik mijn meubels en bankstel bij jullie heb gekocht goede prijs kwaliteit verhouding vandaar nu weer gekozen voor jullie

Goed geholpen goed advies

Het bezorg bedrijf doet geen moeite voor een snellere levering dat was voor mij de reden om de bank zelf op te halen

nee

nee