Marianne Aalders

Super aardige medewerkers. Goed geholpen door Dennis . Luisteren goed naar mijn wensen. Gewoon een Top bedrijf.

Een winkel voor ieder wat wils. Mooie meubelen degelijk spul. Niet te duur.

Die heb ik niet. Ga zo door.

Chris van der Hoek

Zeer goed

Vriendelijk personeel

Johan

Uitstekend

Vriendelijk goede prijs kwaliteit verhouding

Goedemiddag Johan,
Hartelijk dank voor de mooie review.

Wim Koot

Almere

Klantvriendelijk ruim assortiment

Marjon van berkel

Fijn geholpen , goede service

Goed telefonisch te bereiken en goede communicatie tussen klant en bezorgdiensten

Het in elkaar zetten van boekenkast was zeer moeilijk omdat de plankjes niet genummerd waren . Zijn 3 uur bezig geweest alleen al met uitzoeken wat waar hoort !
Vaker wel kasten in elkaar...
Vaker wel kasten in elkaar gezet maar dit was heel onduidelijk

Theo van Amstel

Goed geadviseerd

Transport in prijs opnemen en niet cash afrekenen

Goedemiddag Theo,
Ontzettend bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven, waarvoor onze dank.
Fijn dat je met ons mee hebt gedacht met betrekking tot het aangeven van...
Goedemiddag Theo,
Fijn dat je met ons mee hebt gedacht met betrekking tot het aangeven van een verbeterpunt.
Wij zullen kijken of wij hier een andere invulling aan kunnen geven.
Echter communiceren wij de bezorgkosten al op diverse manieren, voor de aankoop in de winkel, bij de aankoopinformatie die wij meegeven en nog per mail na de aankoop.
Mocht je hier nog wat meer informatie over willen, neem dan gerust even contact op 036-5491505 of via info@profijtmeubelalmere.nl

Philippi

Vriendelijk personeel

Goedemiddag Philippi,
Hartelijk dank voor de mooie review en het compliment.

Wil

Winkel is prima, echter bij ophalen bij magazijn niet fijn geholpen.

Als de verkoper zegt dat we de tafel uit de verpakking kunnen halen en het karton achter kunnen laten, dit ook zo is. De magazijnmedewerker zei, dat zeggen de verkopers altijd maar dit kan daar... Als de verkoper zegt dat we de tafel uit de verpakking kunnen halen en het karton achter kunnen laten, dit ook zo is. De magazijnmedewerker zei, dat zeggen de verkopers altijd maar dit kan daar niet. Nu werd het karton achter in onze auto gepropt. Hij wilde eigenlijk de tafel niet meegeven zonder karton omdat het regende, maar we hadden onze auto een stukje naar binnen gereden, dus dat sloeg nergens op.

N.G. Dashorst

Mooie winkel met een goed arrangement aan meubels. Vakundig en vriendelijk personeel.

Het meedenken met de klant