Vinociccio

Vakmensen

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Vinoviccio!

Winny

Hartelijk bedrijf met verstand van zaken!

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Winny!

16p11 koffie & Meer

Aanschaf kar

Bedankt voor uw review!

Hessels heerlijkheid

Echt fantastisch! Goede service, veel is mogelijk en er word echt met je mee gedacht!

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Hessels heerlijkheid!

Brood met Spelen | XO Food Group

Winnaars in de markt, helpen ons bedrijf - Brood met Spelen | XO Food Group een beetje leuker te maken en de omzet te verhogen middels hun portfolio en partnership.

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Brood met Spelen | XO Food Group!
Fijn om te horen dat onze concepten jullie helpen.

Quentin

Ontzettend gave concepten!!

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Quentin!

Maurice Schlepers / Easyfairs

Ik zocht een multifunctionele hospitality unit voor de catering in ons bedrijf. Samen met Floris van Multiwagon hebben we een design ontworpen en is dit in productie genomen. Ik heb er 14 besteld en... Ik zocht een multifunctionele hospitality unit voor de catering in ons bedrijf. Samen met Floris van Multiwagon hebben we een design ontworpen en is dit in productie genomen. Ik heb er 14 besteld en binnenkort worden ze in gebruik genomen. Het is een mooi resultaat geworden en er is goed meegedacht om mijn wensen te vertalen in de op maat gemaakte unit.

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Maurice!
Bedankt voor uw review Maurice!
Tof om te horen dat u blij bent met het resultaat en dat u een positieve ervaring heeft met Multiwagon. Onze werkwijze staat in het teken van de beste mobiele oplossing bieden voor de klant, dat is zo te zien gelukt.

Ostras y Burbujas

Top producten met goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk en professionele personeel. Zou het absoluut aanbevelen!

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Ostras!
Bedankt voor uw review Ostras!
Wij zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft met Multiwagon, onze klanten en producten staan altijd op 1. Fijn om te horen dat u dit ook zo ervaren heeft.

The Coolings BV

Super klantvriendelijk bedrijf!

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review The Coolings!
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij zijn blij om te horen dat u dit ook zo ervaren heeft.

Van Linschoten Drinks VOF

Daadkrachtig & adequaat personeel, fijn bedrijf

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Van Linschoten Drinks!
Daarnaast ook bedankt voor het compliment over onze medewerkers.