Marianne

Goed service, maar lange bezorgtijd. Vandaar die sterren die er af gaan

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Marianne! Fijn dat de service u goed bevallen is. Wij vinden het vervelend dat u een lange levertijd heeft ondervonden, nogmaals onze excuses.

Ilse Damhuis

Ik ben ontzettend tevreden over de service die ik heb ontvangen bij Multiwagon. Ik ben uitstekend geholpen door het personeel en mijn aankoop was een groot succes.

Vanaf het moment dat ik...

Vanaf het moment dat ik de showroom binnenliep, voelde ik me welkom en werd ik vriendelijk begroet. Het personeel was deskundig en behulpzaam en gaf me alle informatie die ik nodig had om een weloverwogen keuze te maken.

Nadat ik mijn aankoop had gedaan, werd ik snel en efficiënt geholpen bij het afhandelen van de betaling en het inpakken van mijn spullen.

Kortom, ik kan Multiwagon van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar goede service en kwaliteitsproducten. Ik ben blij dat ik hier mijn aankoop heb gedaan en zal zeker terugkomen voor mijn volgende aankoop. Bedankt voor de geweldige ervaring!

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Ilse! Graag zien wij u ook terug.

Joanna van Zuilen

Ze denken goed mee en zorgen voor een bijpassend oplossing.

De Zalmfabriek

Na het zien van de eco trailer van Multiwagon dacht ik: Dat is het model die ik wil hebben.

Op internet gezocht en bij verschillende leveranciers kwam ik terecht.

En hups...

Op internet gezocht en bij verschillende leveranciers kwam ik terecht.

En hups een afspraak ingepland met een leverancier, eenmaal aangekomen mocht ik de trailer bekijken… overal zag je de naden zitten, dus hij was niet waterdicht,  geen kwaliteit. leverancier zegt tegen mij nee er zit geen garantie op, waarop ik reageerde… zoiets mag en kan je toch niet aan klanten verkopen.. dit was dus een no go..

Ik had zelfs contact met china om een trailer te laten importeren, zoveel gedoe, toch maar niet gedaan omdat je van een plaatje moest beslissen… ook een no go..

Toen kwam ik in contact met Reinier van Multiwagon,

Afspraak gepland om de trailers te bekijken, en ja hoor daar stond ie. Helemaal zoals ik het wilde.

Het gehele interieur samen besproken en ik moest 8 weken wachten totdat m’n trailer klaar was.

Helemaal perfect.

Nu 2 jaar later hebben we menig festival gezien, en vele bedrijven mogen voorzien van onze heerlijke verse gerechten.

Festivals zoals: TREK, ROLLENDE KEUKENS, HEALTHYFEST, en nog veel meer..

We werken nu samen, mijn zus Annelies en ik.

We hebben de lekkerste zalmproducten en eigenlijk is onze trailer nu al een beetje te klein voor wat we allemaal doen, dus in de toekomst komt er een grotere trailer, en jawel afkomstig van Multiwagon.

Waarom Multiwagon?

Er zaten wat kinderfoutjes in de trailer, Multiwagon gebeld en ze zeiden : ja hoor breng maar langs, alles werd gemaakt op kosten van Multiwagon.

Dit is echt hele goed service die ik iedereen zou aanraden.

We staan ook op foodtruckbooking.com om ons te bekijken en eventueel te boeken.

Maar persoonlijk mailen mag natuurlijk altijd.

Chantal

Ik wist totaal niet wat ik kon verwachten toen me vrouw 2 jaar geleden naar me toe kwam met het idee om een Food Truck te starten. Echter nu ben ik super blij dat we door zulke fantastische mensen... Ik wist totaal niet wat ik kon verwachten toen me vrouw 2 jaar geleden naar me toe kwam met het idee om een Food Truck te starten. Echter nu ben ik super blij dat we door zulke fantastische mensen zijn geholpen! Onze Food Truck is een succes en dat te danken aan Multiwagon!

Thijmen

Leuk ontvangen in de showroom van Multiwagon, goed geholpen en erg blij met mijn aankoop

Emru

Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe trailer! Het is van hoge kwaliteit, makkelijk te gebruiken en heeft al mijn verwachtingen overtroffen.

High Q Fashion

High Q Fashion

Berolens BV

Laatst langs geweest bij de showroom van Multiwagon. Heel netjes ontvangen met een koffie en een koekje. Even rond gekeken en snel al onze keuze gemaakt. Super bedrijf!

Micheal

Ik ben zeer onder de indruk van de showroom van Multiwagon. De verschillende modellen van de mobiele keukens en bars waren indrukwekkend en inspirerend. Het personeel was deskundig en behulpzaam, en... Ik ben zeer onder de indruk van de showroom van Multiwagon. De verschillende modellen van de mobiele keukens en bars waren indrukwekkend en inspirerend. Het personeel was deskundig en behulpzaam, en ik kreeg snel antwoord op al mijn vragen. Ik zou Multiwagon zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar innovatieve en praktische oplossingen voor hun catering- of evenementenbedrijf.

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review! Fijn dat uw ervaring met Multiwagon zo positief is, mocht u in de toekomst nog vragen hebben of iets dergelijks dan staan onze experts wederom voor u klaar.