Nora

Mooie showroom en prettige ontvangst. Even was er sprake van een miscommunicatie, maar al pratend prima opgelost.

Woningborg N.V.

Goede service, snelle levering

Van der velde erik

Uitstekend

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Erik!

R2B

Geen adviseur gesproken!

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review! Mocht u graag willen dat wij contact met u opnemen, dan doen wij dit uiteraard met plezier.

Mo Nasser / Rina Management

Zeer efficient en zeer vriendelijk, en contact was snel en makkelijk, wat tegenwoordig niet het geval is met de meeste bedrijven, dus, goed zo!

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u dit zo ervaren heeft.

P.O

Top!

Jansen

Een super leuk dag beleefd bij Multiwagon.

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Jansen! Wij zien u graag nog eens terug.

sophie's kitchen workshops

Erg tevreden

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Sophie!

catering

SUPER !

Forrest Tasebo

Wat een mooi bedrijf Multiwagon!
Wij wonen in Zweden en hebben (op afstand)
Wat een mooi bedrijf Multiwagon!
Wij wonen in Zweden en hebben (op afstand)
een poffertjes pop up eco trailer gekocht, de service was fantastisch, het contact met Quentin liep gesmeerd!
We hopen veel poffertjes warm te krijgen voor de Zweden, en veel Zweden warm te krijgen voor onze poffertjes!!

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Forrest Tasebo! Wat fijn om te horen dat de aankoop jullie zo positief is bevallen. Nu hopen dat de poffertjes de Zweden ook zo positief bevallen, maar dat kan bijna niet... Bedankt voor uw review Forrest Tasebo! Wat fijn om te horen dat de aankoop jullie zo positief is bevallen. Nu hopen dat de poffertjes de Zweden ook zo positief bevallen, maar dat kan bijna niet anders!