Abel

Coolrolly gekocht, het bevalt mij tot nu toe wel. Hier en daar wat kleine afwerking fouten. Voor de rest wel snelle service!

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Abel! Ik zal vragen aan één van onze accountmanagers om contact met u op te nemen om deze kleine afwerking fouten bespreekbaar te maken. Daarnaast fijn om te horen dat de... Bedankt voor uw review Abel! Ik zal vragen aan één van onze accountmanagers om contact met u op te nemen om deze kleine afwerking fouten bespreekbaar te maken. Daarnaast fijn om te horen dat de CoolRolly u bevalt.

M&R

Mijn ervaring is zeer positief, bij binnenkomst super leuk ontvangen door een spontane jonge dame, die ook nog heeft gebeld of alles na wens was dit vond ik echt super fijn. Ik ben erg blij met mijn... Mijn ervaring is zeer positief, bij binnenkomst super leuk ontvangen door een spontane jonge dame, die ook nog heeft gebeld of alles na wens was dit vond ik echt super fijn. Ik ben erg blij met mijn aankoop en kan dit bedrijf zeker aanraden

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u zo positief terugkijkt op uw aankoop bij Multiwagon.

Sandra

Helemaal top!

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Sandra!

Noah

Gebeld door Sofie. Super goed geholpen. Ik schrijf even een nieuwe review, want mijn review had een spelfout.

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Noah!

fam g peltjes

Prettig

Bedankt voor uw review!

Tinus

Opgebeld door Ewan. Hij heeft mij gevraagd hoe mijn man zijn zaak tot nu toe gaat. Mijn man vind het een uitstekend uitvoering. Hij is er erg tevreden mee!

Ik vond het super goed dat ze...

Ik vond het super goed dat ze nog even bellen om te controleren hoe het gaat. Voor ons zijn zulke dingen heel belangrijk.

Wij zijn ook steeds meer op leeftijd maar onlangs dat is zo trailer het beste idee geweest om mijn man ook nog actief te houden. Zo verkoopt hij zijn favoriete gerechten.

Destijds hebben ze voor ons een hele nieuwe trailer ontwikkeld. Waar mijn man heel veel profijt aan had was dan ook dat apparatuur op knie hoogte werd ingesteld.

Uitstekende service!

(Geschreven voor mijn moeder)

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Tinus! Wij vinden het geweldig om te horen dat u zo tevreden bent.

Enjoy Chocolates, Lommel

Telkens weer tevreden over de service, dank je wel hiervoor

Bedankt voor uw review!

Joris

Super tevreden met mij Trailer. Werd door een vriendelijke man terug gebeld over hoe het nou ging met mij trailer.

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Joris! Fijn om te horen dat u tevreden bent.

Roelof Gouverneur

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop van de Multi Wagon. Het bestelproces verliep soepel en de levering was snel en efficiënt. Het product zelf is van goede kwaliteit en voldoet aan mijn... Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop van de Multi Wagon. Het bestelproces verliep soepel en de levering was snel en efficiënt. Het product zelf is van goede kwaliteit en voldoet aan mijn verwachtingen.

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Roelof!

Martijn

Ik had een probleem met een van mijn aankopen, er was een kapot draadje in het Trailer. Hoewel ik erg teleurgesteld was dat er iets mis was met mijn aankoop, was ik zeer tevreden over hoe het... Ik had een probleem met een van mijn aankopen, er was een kapot draadje in het Trailer. Hoewel ik erg teleurgesteld was dat er iets mis was met mijn aankoop, was ik zeer tevreden over hoe het bedrijf mijn probleem heeft opgelost.

Reactie Multiwagon:

Bedankt voor uw review Martijn! Erg vervelend dat u dit hebt ervaren bij de aankoop van uw trailer, gelukkig dat wij dit probleem voor u op hebben kunnen lossen.