Denbo Projectinrichtingen bv

JanieDenton, interieurarchitect.

Uw ervaring

Hoog prijs/kwaliteit verhouding. Mooi product en maatvast. Levering binnen de aangegeven tijdsplanning.

Lenneke

Ik heb twee maal bamboe luxaflex besteld voor twee verschillende kamers in huis. De eerste keer telefonisch contact gehad, ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan, met duidelijke uitleg en het... Ik heb twee maal bamboe luxaflex besteld voor twee verschillende kamers in huis. De eerste keer telefonisch contact gehad, ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan, met duidelijke uitleg en het gevoel dat ik evengoed vrij was in mijn beslissing. Beide keren zeer tevreden over het resultaat. Top bedrijf.

Zeer tevreden.

Matthijs

7cm brede houten jaloezie gekocht.

Uw ervaring

Zeer tevreden. korte levertijd van twee weken. Juiste order afgeleverd.

Henk J Koenders

HJK

Uw ervaring

Positief, kwaliteit product voldoet, levering conform plan. Plaatsen is ook een makkie.
Wij zijn uitermate blij met de jaloezieën.

Henk

Op maat gemaakte jaloezieën besteld,
Snelle levering en goede kealitrit

Erna bresser

Perfect op tijd geleverd, super verpakt

Uw ervaring

Ben erg blij met mijn horizontale lamellen voor de voordeur, is een keer iets anders als plakplaatje op je voordeur

Neefjes

Fijn dat je stalen kunt bestellen voor het beoordelen van kleur en materiaal. Redelijk snelle levering voor iets wat op maat gemaakt moet worden. Enige wat ik mis is een handleiding hoe te monteren,... Fijn dat je stalen kunt bestellen voor het beoordelen van kleur en materiaal. Redelijk snelle levering voor iets wat op maat gemaakt moet worden. Enige wat ik mis is een handleiding hoe te monteren, deze staat op de website maar moet je dan zoeken. Een QR code op de verpakking naar die handleiding zou handig zijn.

Uw ervaring

Snelle levering. Product was niet compleet maar binnen een dag opgelost.

Jeroen

De levertijd was volgens de indicatie wat lang (maar ja, het gaat wel om op maat gemaakte jaloezieën). Deze levertijd bleek korter te zijn dan ze zelf aangaven. Voor mij een pré! Verder ontzettend... De levertijd was volgens de indicatie wat lang (maar ja, het gaat wel om op maat gemaakte jaloezieën). Deze levertijd bleek korter te zijn dan ze zelf aangaven. Voor mij een pré! Verder ontzettend mooie kwaliteit geleverd. Ik ben erg tevreden.

Snellere levering dan verwacht

Olivera

2 weken geleden een bestelling gedaan.

Uw ervaring

Wij zijn superblij met onze jaloezieen.

F. van Keulen

Gaarne beveel ik Joe Benelli Home & Living b.v. aan voor levering van jaloezieën.

Uw ervaring

Via de duidelijke website besteld, geleverd volgens afspraak en een kwalitatief uitstekend product ontvangen tegen een goede prijs.