Sander Blanken

Super kwaliteit dik tevreden over de producten 👍🏼👍🏼👍🏼

Snelle levering en duidelijke website

Ik heb wat dingen besteld en intussen ook ontvangen

communicatie

Prima!

Wordt goed op de hoogte gehouden over proces !

Bestelde product week best wel erg af van de afbeelding op de site.
Levering duurde LANGER als vooraf aangegeven

P Van Eijk

Ik heb al gereageerd dat het geleverde masker niet het masker is dat ik besteld had. Maar ik heb nog geen reactie gekregen en vind t vreemd dat jullie wel om feedback vragen.

Reageren op een klacht !

Reageren op een klacht !

Helaas een slechte ervaring! Producten te laat geleverd en onvolledig. Ook zit ik nog steeds op de factuur te wachten.

NVT

Communicatie naar de klant!

Was in het begin erg enthousiast...totdat mijn bestelling maar niet geleverd werd. Ondanks de belofte dat het al verstuurd was, bleek enkele dagen later dat het pas toen verstuurd was. Dus al met al... Was in het begin erg enthousiast...totdat mijn bestelling maar niet geleverd werd. Ondanks de belofte dat het al verstuurd was, bleek enkele dagen later dat het pas toen verstuurd was. Dus al met al 14 dagen op mijn bestelling gewacht.
Tot mijn grote ergernis is werd er mij dus een leugen verteld, en dat vind ik stuitend. Ik heb meermalen gevraagd of het op tijd geleverd zou worden en dat zou lukken.....

Gezien bovenstaande ervaring kan ik er zo 1,2 ,3 niet 1 noemen

Vertel de waarheid qua levertijd! En als je dan tot de conclusie komt dat iets toch niet is verstuurd, meld dat dan aan de klant.
Dan had ik nog een andere optie kunnen hebben, maar nu was er...
Dan had ik nog een andere optie kunnen hebben, maar nu was er niks meer mogelijk!

Snelle levering, transparant over bestelling en verloop.

Super goed geholpen.bij post no waren de bakkebaarden zoek geraakt.maar joris zorgde er voor dat wij met Dickens er goed uit zagen.
Echt super.

Jelmer

Goede ervaring. HAd twee bestellingen geplaatst omdat ik bij de eerste iets vergeten was. Daar had ik een mail over gestuurd, of de bestellingen bij elkaar gevoegd werden. Werd gelijk de volgende... Goede ervaring. HAd twee bestellingen geplaatst omdat ik bij de eerste iets vergeten was. Daar had ik een mail over gestuurd, of de bestellingen bij elkaar gevoegd werden. Werd gelijk de volgende ochtend gebeld dat ze die conclusie zelf ook al hadden getrokken en dat ik 1 keer verzendkosten terugbetaald krijg (wat nog moet gebeuren overigens)

Vriendelijke service. Bij de bestelling zat zelfs nog een handgeschreven kaartje (gaaf! +1) om me veel plezier van de besteld proiducten te wensen.

Goede ervaring

Erg klantvriendelijk