Tom42

Ik ben helemaal tevreden met de keuze aan maskers en de snelle levering na bestelling. de masker zelf is super TOP ook hij in een brief envelop geleverd werd!

super snelle levering
goede keuze aan maskers

ik heb nu een masker besteld die in een grote brief envelop geleverd werd. ik was bang dat hij kapot ging maar gelukkig niet. misschien daar nog even naar kijken of het beter kan?

Martijn van Middelkoop

Goed en snel plus een redelijke prijs

Leuke en persoonlijke boodschap erbij!

Het zou misschien leuk zijn om de producten die jullie verkopen op echte voorbeelden van mensen inplaats van de foto's te gebruiken van product.

Een bedrijf waar je goed en vakkundig wordt geholpen.

Gerrit Hiddink

Een deel van mijn bestelling moest nageleverd worden, en maskersenpruiken was bereid het eerste deel op te sturen zodat ik een deel van de spullen in het weekend al kon gebruiken.

Maar...

Maar de nalevering kwam sneller binnen dan gedacht, en toen kon alsnog alles in 1x verstuurd worden - en alles was netjes op tijd binnen. Op mijn vragen en antwoorden werd snel en vriendelijk gereageerd.

Goede service en reactiesnelheid. Snelle levering.

M. Kuijper

Ik bestel regelmatig Snorren bij MaskersenPruiken.nl.
(Dit voor theaterproducties waar ik deel van uitmaak)

Floryn

Fijne snelle service

J. Sprokholt

Dat er een persoonlijke bedankbrief bij zit.

Eerder iets laten horen over de bestelling , zeker als het langer duurt omdat het artikel apart besteld moet worden.

Reactie MaskersenPruiken.nl:

HI Janny,
HI Janny,
Je hebt helemaal gelijk! We hebben ons hierin niet van de sterkste kant laten zien. We hopen dat we je in de toekomst nog een keer mogen terug zien zodat we een betere indruk kunnen achterlaten.

Uitstekend! Levering snel en zoals beloofd, product voldeed aan beschrijving en kwaliteit.

Eduard Frankes *Gandalf the White)

Als nieuwe klant iets besteld,.. he;laas iewts niet goed gezien...
..de aftersales is waanzinnig!

Ik heb het idee dat hier een klein team achter de schermen zit.
dat bevorderd de klantvriendelijkheid.
Ik heb het idee dat hier een klein team achter de schermen zit.
dat bevorderd de klantvriendelijkheid.
De bereidwilligheid om klanten bij hun zoektocht naar een geschikte pruik/baard te helpen is bewonderenswaardig.
dit wordt absoluut een hofleverancier !

Op sommige delen van de website zijn de foto's en de omschrijving niet conform het product,
waardoor sommige klanten op het verkeerde been worden gezet.
Echter de afhandeling om deze...
waardoor sommige klanten op het verkeerde been worden gezet.
Echter de afhandeling om deze verwarring ongedaan te maken zijn super.

Geen behale één bestelling

instructies over hoe baarden aan te brengen met een filmpje en tips