Fons

Ik ben heel enthousiast over maskersenpruiken. Dit is de tweede keer dat ik er spullen heb besteld en zeker niet de laatste keer. Over de kwaliteit, prijs en levering ben ik dik tevreden!

De service die ik kreeg na een probleem met een product werd snel verholpen.

Er mag meer uitbreiding komen betreft assortiment en misschien een idee om een foto te tonen hoe het artikel eruit ziet in/uit de verpakking.

Snelle afwerking

nee

ik heb geen behoefte aan enquêtes na internet aankopen. Dit kost meer tijd dan de bestelling op zich.

Jeroen van Dongen

Perfecte service . Heel leuk dat persoonlijke briefje . Top

Zie sterke en zwakke punten

Vooral persoonlijk contact was erg prettig. Geeft vertrouwen om online te kopen.

Heb helaas geen factuur ontvangen. Alleen een pakbon bij de bestelling en een bevestiging via de mail dat ik iets besteld had. Nu is mijn bewijs de pakbon en een kopie van mijn betaling met de bank.... Heb helaas geen factuur ontvangen. Alleen een pakbon bij de bestelling en een bevestiging via de mail dat ik iets besteld had. Nu is mijn bewijs de pakbon en een kopie van mijn betaling met de bank. Vind ik niet logisch.
En leuk deze vragen, maar wat bedoel je met after sales?????

Marianne Kroesen

Venetiaanse maskers besteld. Mooie kwaliteit, goede levering en snel reactie aals je een vraag stelt.

bart dunon

Zeer goeie service

Nadat de betaling niet lukte heeft men toch contact opgenomen om ervoor te zorgen dat de goederen konden geleverd worden.

Robert

Goede ervaring: overzichtelijke site en snelle levering.