Natasja Ruis

Fijn, makkelijk en een fantastisch initiatief welke ik een warm hart toedraag!

Paul

Geeft een goed gevoel

Marie-Thérèse Dijkzeul

Ik vind Lendahand een heel betrouwbare organisatie. Ik vind het fijn om met zo min mogelijk tussenschijven een kleine bijdrage te kunnen leveren aan een betere wereld. Lendahand informeert mij goed... Ik vind Lendahand een heel betrouwbare organisatie. Ik vind het fijn om met zo min mogelijk tussenschijven een kleine bijdrage te kunnen leveren aan een betere wereld. Lendahand informeert mij goed en deskundig over hun projecten en komt alle afspraken na.

Bart

Overzichtelijke en informatieve website. Prima communicatie, ook of juist wanneer er een probleem met een project is. Dit geeft een goed inzicht en vertrouwen.

Oscar Breugelmans

Mooi initiatief. Helaas redelijk wat lokale partners met betalingsachterstand of faillissement (deels door corona). Toch blijf ik actief vanwege de goede doelstellingen

Reactie Lendahand Nederland:

Dank voor de review! De achterstanden/faillissementen vinden niet zozeer plaats bij lokale partners (indirecte investeringen) als wel bij het directe portfolio (deze partijen hebben doorgaans geen... Dank voor de review! De achterstanden/faillissementen vinden niet zozeer plaats bij lokale partners (indirecte investeringen) als wel bij het directe portfolio (deze partijen hebben doorgaans geen gespreid portfolio, itt de lokale partners). We hebben de selectiecriteria voor directe investeringen dientengevolge nog verder aangescherpt. hgr Peter

Frans Kreekel

Fijne partner, denkt voor de investeerders. Hide maatschapoelijk projecten

C. van Gerven

Dit is mijn 1e keer dus nog te weinig ervaring met lendahand