Louis Bunck

Mooie projecten die veel voldoening geven als je daar in investeert. En ook nog eens een prachtige rentevergoeding.

John vd Dungen

Prettige wijze om je geld te beleggen

Jos Schreur

Eerlijke crowdfundunding

Sander

Investeren in de zelfredzaamheid van ontwikkelingslanden, mooi .Transparant over eigen beperkingen.

Gerdien van den Dool

Vlotte afhandeling eerlijke informatie

marcel van laarhoven

Altijd problemen met geld terug storten

Remmelt Hommes

Duidelijke omschrijving hoe geinvesteerd kapitaal gebruikt wordt.

Klaas sybrandy

Prima duidelijke info en gebruikersvriendelijk

Leen Doorduin

Als ik het goed begrepen heb is Lendahand de uitvoeringsorganisatie voor PlusPlus. Via Solidarida kwam ik bij PlusPlus terecht. Toen ik besloot eraan mee te doen en begon met investeren, kwam ik... Als ik het goed begrepen heb is Lendahand de uitvoeringsorganisatie voor PlusPlus. Via Solidarida kwam ik bij PlusPlus terecht. Toen ik besloot eraan mee te doen en begon met investeren, kwam ik vervolgens terecht bij Lendahand. Nu ik eenmaal weet hoe het werkt, gaat het gesmeerd. Geregeld investeer ik een bescheiden bedrag. Lendahand houdt me goed op de hoogte van de ontwikkelingen. Door in deze kleinschalige projecten te investeren draag ik bij aan kansen voor ondernemers in ontwikkelingslanden om hun eigen inkomen te verdienen en werkgelegenheid te creëren voor mensen in hun omgeving. Dat vind ik zinvoller dan alleen maar giften overmaken. Meestal krijg je geen rente op je investering. Wat mij betreft: niet erg. Ik beschouw dat dan als gift.

Arie Visser

Prima om te investeren, alleen jammer dat er tegenwoordig zeer veel in dollars gedaan wordt.