Mieke

Steeds via de mail duidelijke informatie over lopende projekten. Betrouwbaar en duidelijk!

Mariska

Wat mooi om op deze manier mooie, duurzame projecten te helpen financieren en bij te dragen aan kansen voor iedereen in de wereld. Heb altijd mijn investeringen met rente terug ontvangen. Lendahand... Wat mooi om op deze manier mooie, duurzame projecten te helpen financieren en bij te dragen aan kansen voor iedereen in de wereld. Heb altijd mijn investeringen met rente terug ontvangen. Lendahand communiceert helder over projecten en terugbetalingen. Mooie club die ontzettend goed werk levert met dit platform. Heel veel complimenten.

Lieven Keppens

Duidelijke projectvoorstelling
Goede mix van landen en sectoren

A van Keulen

Tot nu toe prima

B.Kleijer

Lendahand bied mij de mogelijkheid om met kleine bedragen bij te dragen aan ondernemers, werknemers en hun omgeving, waar ik hoop dat zij zich kunnen ontwikkelen en mogelijkheden krijgen.

Roelof Wolters

Uitstekend!

Frans van t Hull

Ik ervaar het als zeer betrouwbaar en helder . Goede informatie en komt de gemaakte afspraken dus volledig betrouwbaar

Midas

Mooi platform, werkt eenvoudig en snel. Fijn om rendement te krijgen en anderen te helpen

Jolande

Goed en betrouwbaar.