Melanie

De muziek is ontzettend hard en de wc’s smerig

Yvette Van Der Valk

Entree te duur, zitplekken voor ouders oncomfortabel (tocht, koud)

Beste Yvette,
Beste Yvette,
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen jouw feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.
Team Jumpsquare

ZieZoZooitje Weg

Leuk maar klein de schuimkussens in de bakken waren echt vies me vrouw en kind klaagde over stank zweet en scheetjes lucht dus dat was een tegenvaller

Beste ZieZoZooitje Weg,
Wij willen je graag bedanken voor jouw bezoek en review.
Beste ZieZoZooitje Weg,
Wij willen je graag bedanken voor jouw bezoek en review.
Onze foampits/blokkenbakken liggen er al vanaf onze opening 6 jaar geleden. Ondanks het feit dat we ze maandelijks schoonmaken en onlangs nog een lading nieuwe blokken hebben toegevoegd zien wij ook dat we iets moeten met deze bakken.
Er liggen volop nieuwe plannen om hier iets nieuws van te maken maar hier kunnen we helaas nog geen datum aan plakken, maar dat het gaat gebeuren is zo goed als zeker.
Hopelijk zien we jullie na deze transformatie nog eens terug.
Met sportieve groet,
Roy A

Mahtab Modaber

It can be exciting for all ages but everyone should be careful if they have back injury and they must do warm up before jumping otherwise it can cause body bruises.

Sirin

De service is onbeschrijfelijk goed! Vriendelijk personeel, eten drinken was top. Schone vertrouwde omgeving

Beste Sirim,
Bedankt voor de mooie woorden!
Vriendelijke groet,
Team Jumpsquare Baarn