Onur

Nou beste lezer en de eigenaar van dit bedrijf hopelijk trekt dit jullie voldoende aandacht

wij komen nou al rijm 9 maanden bij jumpsquare in baarn en wij wonen in amsterdam
wij...

wij komen zeker 2 keer in de week daar of bij een andere vesting langs eigelijk tot gisteren 3-3-2024
mijn zoontje is 6 jaar oud toen hij net geen 5 was kwamen we daar ook omdat mijn zoontje groter is dan een kind van 8 jaar dat mogen jullie ook zien op de camera beelden tijd geleden is mijn zoontje gebeten in het bedrijf bij de zit stoelen waar kinderen en volwassene mensen er bij waren heb met angst mijn zoon weg getrokken zo dat de hond misschien mij bijt en niet mijn zoon mijn zoon die heeft hier helaas problemen mee gekregen tijdens het praten hij kan niet meer goed uit zijn woorden komen en stoter telkens bij het praten en omdat jumpsquare toch echt een groot bedrijf is wil de ik geen klacht melden tot eigenlijk 3-3-2024 omdat daar 1 van de tiener persoon beweert en en wilt zeggen dat mijn zoontje 5 is en ik weet ook zeker dat gisteren daar ook kinderen waren onder de 5 want we hebben met de ouder gesproken die met het groep kwam dat haar zoontje pas 4 was en onlags dat moest ik en mijn vriend zijn dochter het pand verlaten en ons is verteld dat we het geld morgen op de rekking zouden krijgen hebben we ook niet gehad ik heb vandaag ook met mijn advocaat gesproken jullie krijgen zeker de pakkie haan

Wessel

Het is een relatief rustige JumpSquare met een fijne sfeer en goed materiaal.

Beste Wessel,
Bedankt voor de review :)
Met sportieve groet,
Team Arnhem

Sjon

Was een mooi jumphal, had het alleen iets groter verwacht, wel goede serieus met kleine ongelukjes, vriendelijk en lief personeel

Hallo Sjon,
Bedankt voor de fijne review en goed om te horen dat jullie het bezoek positief hebben ervaren.
Kom snel nog eens jumpen!
Tot Jumps bij Jumpsquare Heerhugowaard

Suus

Gewoon goed

Reactie Jumpsquare:

Bedankt voor uw mooie review Suzanne!

Boksacademie

Bedankt Jumpsquare Arnhem voor het mooie uitje dat we nu hebben kunnen maken met de kinderen van de boksschool. Ze hebben genoten!

Beste Boksacademie,
Bedankt voor de review! Leuk dat jullie er waren en tot de volgende keer :)
Met sportieve groet,
Team JSQ Arnhem

Wendy Awouters

Alles goed georganiseerd, vriendelijk, heldere uitleg, verzorgd, de kinderen hebben het er heel tof gehad. Alleen jammer dat er wanneer wij als ouders eten wilden bestellen er heel wat uitverkocht... Alles goed georganiseerd, vriendelijk, heldere uitleg, verzorgd, de kinderen hebben het er heel tof gehad. Alleen jammer dat er wanneer wij als ouders eten wilden bestellen er heel wat uitverkocht was.

Anne-Sofie

We werden met open armen ontvangen en hebben ons echt uitgeleefd. Elk personeelslid was ontzettend vriendelijk en de persoon die op dat moment bij de trampolines aanwezig was, deed ontzettend leuk... We werden met open armen ontvangen en hebben ons echt uitgeleefd. Elk personeelslid was ontzettend vriendelijk en de persoon die op dat moment bij de trampolines aanwezig was, deed ontzettend leuk mee met de aanwezige kinderen.

Beste Anne-Sofie,
Bedankt voor de fijne review.
Hopelijk mogen we jullie snel weer verwelkomen in ons park.
X.R.

Joyce Miesen

Personeel op de vloer was erg bot (jumpers) kantine en kassapersoneel wel goed