Reviews

8.1 / 10
2877 beoordelingen

2877 Reviews

Renee

4/10

Echt te duur. Zelfs een kan ranja voor 4,5 en kluizen voor 4,5. Belachelijk!

Reactie Jumpsquare:

Beste Renee,
Bedankt voor uw review. De kluisjes zijn echter 0,50 euro per gebruik. Hier zit wel nog 4 euro borg aan de sleutel verbonden. We nemen uw feedback mee om onze service te...
Beste Renee,
Bedankt voor uw review. De kluisjes zijn echter 0,50 euro per gebruik. Hier zit wel nog 4 euro borg aan de sleutel verbonden. We nemen uw feedback mee om onze service te verbeteren.
Met sportieve groet,
Team Arnhem


rik

8/10

Het was zeker leuk maar ben in grotere hallen geweest met meer dingen

Reactie Jumpsquare:

Beste Rik,
Bedankt voor de review :)
Met sportieve groet,
Team Arnhem


Laura

10/10

All good, and this time I felt a better customer attention, thank you!


Hockey club Wateringseveld

10/10

Topdag gehad, met 15 kidzz en allemaal met zeer blije gezichten, Thanks Jumpsquare!!!


Cas van der Linden

1/10

Ik word zwaar gepest door Robin (een trainer) hij noemde mij een autist omdat ik een salto niet durfde


Jay Hamilton

6/10

The facility is great, as was the party area. But you’re understaffed, which would be more acceptable if it weren’t also a pretty expensive place to visit. I wouldn’t mind paying that much if there... The facility is great, as was the party area. But you’re understaffed, which would be more acceptable if it weren’t also a pretty expensive place to visit. I wouldn’t mind paying that much if there was someone at the desk, and enough people in the park to keep the different activities open all at once, but it’s just one guy out there for the whole play area, so you don’t let the kids get the full use of place. That was disappointing given the price.


Romy

2/10

Ontzettend slechte service. Geld van geannuleerde reservering nooit teruggekregen.

Reactie Jumpsquare:

Beste Romy,
We vinden het jammer om te lezen dat dit gezien wordt als slechte service. Wij hebben de geannuleerde reservering teruggestort, hierbij hebben wij u ook op verzoek een...
Beste Romy,
We vinden het jammer om te lezen dat dit gezien wordt als slechte service. Wij hebben de geannuleerde reservering teruggestort, hierbij hebben wij u ook op verzoek een transactiebewijs van toegestuurd die aangeeft dat het geld teruggestort is. Daarnaast is er nog een andere compensatie aangeboden.
Wel nemen we de feedback mee om onze service in de toekomst verder te verbeteren.
Met sportieve groet,
Team Arnhem