S.Dekker

Mooie springhal, veel mogelijkheden en goede begeleiding. Consumpties betaalbaar.

Marco en Christien

We hebben het heel erg naar onze zin gehad
Leeftijd maakt niet uit het is echt voor iedereen die zich lekker wil uitleven

Barneveld

Kinderen vinden het geweldig, goed verzorgd en lekker eten. Wel erg duur!

Karin van Hees

Wij vonden de muziek niet passend bij de doelgroep. Ook herhaling.
Wij vonden de muziek niet passend bij de doelgroep. Ook herhaling.
De jongens die er werkten en rondliepen sloopten gebouwde blok muren zonder uit te leggen waarom? Stoer gedrag, ze stonden ook altijd bij elkaar. Ons zoontje vond dit niet leuk.

Beste Karin,
Heel erg bedankt voor jullie bezoek en de opbouwende feedback in jouw review. We stellen je terugkoppeling erg op prijs en zullen de kritiekpunten met de medewerkers bespreken....
Beste Karin,
Roy A

Bastiaan w

Niet te druk geweldige trampolines,
Foam in de foam pit mag vervangen worden of schoongemaakt. Er laten veel deeltjes los en die gaan overal zitten

Hi Bastiaan,
Bedankt voor de feedback, we nemen dit mee.
Met sportieve groet,
Team Arnhem

renee

Alles was goed geregeld, leuke medewerkers erg kindvriendelijk! de kinderen hebben genoten en wij ook in het restaurant met een leuk uitzicht op de kinderen!

Johan

Super leuke ervaring, overal was aan gedacht.
Erg tevreden, kinderen hebben het fantastisch naar hun zin gehad.
Kinderen blij dan ik ook blij.
Jumpsquare rijswijk bedankt šŸ„³šŸ„³

Reactie Jumpsquare:

Hartelijk dank voor uw review!