Marco en Christien

We hebben het heel erg naar onze zin gehad
Leeftijd maakt niet uit het is echt voor iedereen die zich lekker wil uitleven

Barneveld

Kinderen vinden het geweldig, goed verzorgd en lekker eten. Wel erg duur!

Karin van Hees

Wij vonden de muziek niet passend bij de doelgroep. Ook herhaling.
Wij vonden de muziek niet passend bij de doelgroep. Ook herhaling.
De jongens die er werkten en rondliepen sloopten gebouwde blok muren zonder uit te leggen waarom? Stoer gedrag, ze stonden ook altijd bij elkaar. Ons zoontje vond dit niet leuk.

Beste Karin,
Heel erg bedankt voor jullie bezoek en de opbouwende feedback in jouw review. We stellen je terugkoppeling erg op prijs en zullen de kritiekpunten met de medewerkers bespreken....
Beste Karin,
Roy A

Bastiaan w

Niet te druk geweldige trampolines,
Foam in de foam pit mag vervangen worden of schoongemaakt. Er laten veel deeltjes los en die gaan overal zitten

Hi Bastiaan,
Bedankt voor de feedback, we nemen dit mee.
Met sportieve groet,
Team Arnhem

renee

Alles was goed geregeld, leuke medewerkers erg kindvriendelijk! de kinderen hebben genoten en wij ook in het restaurant met een leuk uitzicht op de kinderen!

Johan

Super leuke ervaring, overal was aan gedacht.
Erg tevreden, kinderen hebben het fantastisch naar hun zin gehad.
Kinderen blij dan ik ook blij.
Jumpsquare rijswijk bedankt šŸ„³šŸ„³

Reactie Jumpsquare:

Hartelijk dank voor uw review!

Danielle

We zijn grote fans van Jumpsquare Arnhem. Als mijn neefjes blijven logeren, willen ze altijd graag naar Jumpsquare Arnhem. We merkten nu dat het meivakantie was en een stuk drukker dan normaal. Op... We zijn grote fans van Jumpsquare Arnhem. Als mijn neefjes blijven logeren, willen ze altijd graag naar Jumpsquare Arnhem. We merkten nu dat het meivakantie was en een stuk drukker dan normaal. Op de heenweg had de jongste, vermoedelijk vanwege de warmte, een driftbui. Die ging op de grond liggen en was lastig mee te krijgen. Hierdoor kwamen we 15 minuten later aan dan de starttijd op het ticket. We legden de situatie uit aan de kassa en er werd aan de jump masters op het veld aangegeven dat er twee kinderen waren die 15 minuten langer mochten dan de klok. Toch kreeg mijn ene neefje geen extra tijd, waar hij verdrietig over was. De ander wilde graag op een bepaald onderdeel en had dit bij de jumpmaster op het veld aangegeven. Het onderdeel ging open toen hij toevallig een ijsje at. Ze waren allebei na afloop verdrietig, terwijl ze normaal gesproken heel blij zijn na het bezoek. Ik vermoed dat dit echt door de meivakantie drukte was, want bij andere bezoeken zijn we zeer over het personeel te spreken.

Beste Danielle,
Bedankt voor uw feedback, dit is niet de manier waarop wij dit normaal gesproken zouden oplossen. Ik neem daarom direct even contact met u op over de mail.
Onze excuses voor...
Beste Danielle,
Onze excuses voor het voorval. Hopelijk is uw volgende bezoek meer naar wens.
Met sportieve groet,
Team Arnhem