Kim

Het is niet echt een uitstapje om hier met 3 kinderen naar toe te gaan als de jongste van het stel niet mee mag springen met haar oudere broer en zus. Zelfs met mij als begeleider (moeder) mocht ze... Het is niet echt een uitstapje om hier met 3 kinderen naar toe te gaan als de jongste van het stel niet mee mag springen met haar oudere broer en zus. Zelfs met mij als begeleider (moeder) mocht ze nog niet eens springen. Voor alleenstaande ouders is dit behoorlijk vervelend aangezien ik dus niet mijn twee andere kinderen thuis kan laten om dan met mijn jongste naar de mini jump te komen. Vind dat wel heel jammer aan de regels.

Kinderfeest

Heel flexibel in aanpassen bij onverwachte omstandigheden, denken mee om het voor iedereen een leuk feest te maken!

Enrico

Het is niet duidelijk dat de aanvangtijd bij een kinderfeestje meteen je starttijd is van het springen.
Hierdoor hebben de kinderen 10 minuten gemist van hun jumptijd.
Zoals ik de...
Hierdoor hebben de kinderen 10 minuten gemist van hun jumptijd.
Zoals ik de omschrijving van een kinderfeestje lees zou de jumpsessie beginnen 30 minuten na de gereserveerde aankomst tijd.

Kirsten Voorjans

Een rommelige, onduidelijke middag..

Bedankt voor uw review!

Sam

Te druk en niet alles was open. Te weinig personeel.

Beste Sam,
Beste Sam,
Bedankt voor de review. Onze attracties zijn altijd allemaal geopend, echter dient een Jumpmaster sommige attracties te begeleiden. Die zijn zoals uitgelegd bij binnenkomst op verzoek te openen. Hopelijk geeft dit wat meer inzicht in onze werkwijze. We nemen de feedback mee om de service in de toekomst te verbeteren.
Met sportieve groet,
Team Arnhem

ingo brands

Personeel is niet bang om een stapje extra te doen. wel veel regels maar dat moet ook wel voor de veiligheid. half sterretje eraf voor de vele regels.

Mats Van den Berg

Het is leuk voor mensen met veel energie

Beste Mats,
Bedankt voor de leuke review!
Vriendelijke groet,
Team Jumpsquare Baarn