Linda van de Brink

De kinderen kunnen zich goed vermaken, terwijl je zelf lekker kunt zitten, en de kinderen ook goed in de gaten houden.

Reactie Jumpsquare Nijmegen:

Hi Linda, bedankt voor je positieve review! We zien jullie graag snel weer :) ^K

M

Leuke dag vermaak, ook voor kinderfeestjes

Reactie Jumpsquare Nijmegen:

Fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad! Tot snel :) ^K

Van Ginkel

Geen waar voor je geld, onvriendelijk personeel bij de bali

Beste meneer/mevrouw van Ginkel,
Beste meneer/mevrouw van Ginkel,
Wat ontzettend vervelend te lezen dat jullie ervaring in ons park niet naar wens is geweest. Wij streven er altijd naar onze gasten een fijne beleving te geven en het is jammer dat dit bij jullie niet het geval is geweest. Ik heb contact opgenomen per mail over de situatie om te kijken naar een oplossing. We horen graag van u! ^K

Luca

Kids vonden het leuk!

Reactie Jumpsquare Nijmegen:

Hi Luca, goed te horen dat de kids het naar hun zin hebben gehad :) Graag tot snel! ^K

Van Gemert

Leuk voor de kinderen. Ze kunnen lekker hun energie kwijt

Reactie Jumpsquare Nijmegen:

Fijn te horen dat de kids het leuk hebben gehad. Hopelijk tot snel! ^K

Meryl Ruiter

Mooi schoon springpark!

Hi Meryl, fijn te horen dat je zo positief bent Tot de volgende keer :) ^K

Chantal van Roekel / feestje Esmée

Kinderfeestje was een groot succes. Ze vinden het veel te kort duren en wilden nog lang niet naar huis. Wij als begeleiders hebben de sfeer als zeer ontspannen ervaren. We komen zeker nog eens terug.

Reactie Jumpsquare Nijmegen:

Hi Chantal en Esmée, super tof te horen dat jullie het allemaal naar je zin hebben gehad! We hopen jullie snel weer te ontvangen :) ^K

Anique du Bois

Mijn kinderen waren er gister terwijl er een hele grote groep kinderen was die niet onder controle gehouden werd waar ze last van hadden en zelf eerder wouden ophouden omdat ze het niet meer naar... Mijn kinderen waren er gister terwijl er een hele grote groep kinderen was die niet onder controle gehouden werd waar ze last van hadden en zelf eerder wouden ophouden omdat ze het niet meer naar hun zin hadden. De groep kreeg ook een straftijd omdat ze niet luisterden dat ging ook ten koste van mijn kids. Ze gaan voorlopig niet meer en zal het ook zeker niet aanbevelen

Hi Anique,
Per mail hebben we contact gehad en ik hoop jullie snel weer te ontvangen zodat jullie Jumpsquare Nijmegen wel als een positief uitje kunnen ervaren. ^K

Lily SparkX

Super ervaring, de kids hebben zich goed vermaakt en kregen goede uitleg, heerlijk gesprongen!

Hi Lily,
Wat fijn te horen dat de kids het zo leuk hebben gehad! Tot de volgende keer :) ^K