Olaf

Goed uitgeruste spring-omgeving, genoeg ruimte, weinig kans op blessures, geschikte zitplaatsen voor een groep, ok horeca-aanbod. Al met al prima! Een minpuntje: per fiets vanuit de stad niet handig... Goed uitgeruste spring-omgeving, genoeg ruimte, weinig kans op blessures, geschikte zitplaatsen voor een groep, ok horeca-aanbod. Al met al prima! Een minpuntje: per fiets vanuit de stad niet handig bereikbaar. Een goede oversteekplaats tegenover of meer in de buurt van Jumpsquare is een aanrader. Nu steken kinderen vaak onveilig over.

RC

Te druk, te veel kinderen bij elkaar. Te weinig zitplaatsen.te weinig personeel bij de kassa's bij fe horeca.

Reactie Jumpsquare Nijmegen:

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer om te lezen dat je bezoek niet geheel volgens verwachting is verlopen. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te... Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer om te lezen dat je bezoek niet geheel volgens verwachting is verlopen. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.

Mieke Tilleman

Ik heb een gezin met drie kinderen.. Een kind mocht niet meedoen, omdat hij ouder was dan 5 en heeft een uur kunnen kijken hoe leuk zijn broertjes het hadden. Helemaal verdrietig! Dus ik kan niet... Ik heb een gezin met drie kinderen.. Een kind mocht niet meedoen, omdat hij ouder was dan 5 en heeft een uur kunnen kijken hoe leuk zijn broertjes het hadden. Helemaal verdrietig! Dus ik kan niet meer met het gezin samen gaan, wat eerst prima kon! Ik vind dat jullie dat terug moeten draaien! Van 2-5 jaar met evt broer/ zus die ouder zijn kan prima!

Beste Mieke,
Beste Mieke,
Dank je wel voor je beoordeling! We willen je graag laten weten dat de Mini Jump uren, vanwege veiligheidsredenen, helaas niet toegankelijk zijn voor kinderen vanaf 6 jaar. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn als je kinderen van verschillende leeftijden hebt. Maar onze prioriteit is de veiligheid van alle bezoekers op het park te waarborgen en ervoor te zorgen dat iedereen veilig kan genieten van het jumpen. We hopen op je begrip voor deze maatregel.

Joyce

Ik vind het behoorlijk aan de prijzige kant, je kunt daarvoor ook naar andere binnen speeltuinen en dan hele dag blijven, daarnaast waren de wc's vies, zat bloed tegen toiletbril aan, niet voldoende... Ik vind het behoorlijk aan de prijzige kant, je kunt daarvoor ook naar andere binnen speeltuinen en dan hele dag blijven, daarnaast waren de wc's vies, zat bloed tegen toiletbril aan, niet voldoende aan hygiënische dingen aanwezig om met een alcohol spray en doekje oid zelf even rand af te doen. Was geen prullenbak of papier aanwezig bij wasbak. Meiden vonden het leuk maar breng liever mijn geld naar een activiteit waar ze gewoon hele dag kunnen spelen voor nog geen 15 euro.

Beste Joyce,
Beste Joyce,
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg jammer dat je bezoek aan Jumpsquare Nijmegen niet helemaal naar wens was. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.

Lies

Vriendelijk personeel
Handig te reserveren via internet
Schoon

Vincent

Het nieuwe (jonge) personeel is minder kind/klant vriendelijk en niet zo van het schoonmaken/opruimen.
Ik vond het vorige team veel vrolijker en professioneler. Ook de sfeer was toen beter.

Beste Vincent,
Beste Vincent,
Bedankt voor jouw beoordeling. We vinden het jammer om te lezen dat je bezoek aan Jumpsquare Nijmegen niet volgens verwachting is verlopen. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen verwelkomen en dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.

Sanne de jong

Onvriendelijk ontvangst met het invullen van de gegevens vd kinderen. Duurde bijna 10 minuten maar de kinderen werden wel stipt na 1 uur springen eruit gestuurd.
Broek vol met pluizen van de...
Broek vol met pluizen van de blokken bak netjes gevraagd of ze een tip hadden om dit te verwijderen wordt lacherig over gedaan.

Beste Sanne,
Beste Sanne,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling. We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.