Jeroen

Kei leuk en mooi park kom er bijna dagelijks en heb het nog naar mijn zin

Dennis

De attractie waarden van het park zijn beter maar wat was de sfeer, het personeel en de service bij Jump XL Eindhoven een paar jaartjes terug toch vele malen beter.

Het personeel hier is...

Het personeel hier is ongeschoold, minimaal aanwezig en simpelweg grof. Ook geen welkom geheten of fatsoenlijke uitleg ontvangen. Geen leuke trickmasters aanwezig. Het heeft meer weg van een alternatief voor dippiedoe.

Tijdens het inleveren van een bonnetje voor wat te drinken en een snoepzak ruim een kwartier staan wachten. Vervolgens naar de entreekassa gelopen om te vragen om geholpen te worden, werd mij toegesnauwd dat ik maar 10 minuten moest wachten want dan zou een andere collega beginnen?

Beste Dennis,
Beste Dennis,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. Onze excuses voor het ongemak. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons hebt geïnformeerd over jouw ervaring. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Bas Könemann

Faciliteiten prima en het jonge personeel doet het best goed. Echter….Onbeschoft druk en daardoor onveilig en muziek harder dan 90 db. Over muzieksmaak valt te twisten maar na anderhalf uur hardcore... Faciliteiten prima en het jonge personeel doet het best goed. Echter….Onbeschoft druk en daardoor onveilig en muziek harder dan 90 db. Over muzieksmaak valt te twisten maar na anderhalf uur hardcore techno ben je als ouder wel even klaar en het is de vraag of de jumpende kinderen er niet opgefokt van raken.

Beste Bas,
Beste Bas,
Bedankt voor je review. We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback in ieder geval erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.

Nelly

30 euro per kind voor een kinderfeestje, maar 2 kaan rania per 6 kids. 3 kipnugets per kind!!! Pardon??? Zo erg koud! We waren met winter jassen binnen en alsnog erg koud! Nooit meer!

Beste Nelly,
Beste Nelly,
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad, onze excuses voor het ongemak. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren.

Shawnee Pieters

Altijd leuke tijd voor de kids & vriendelijk personeel

Kaylee Kiel

Omdat het een super tof en leuk park is .
En omdat er vriendelijke , grappige en gezellige mensen werken ,, voor mijn geen andere park dan jumpsquare Eindhoven

Linda

Mooi park, goede vibe, leuk personeel. Minpuntje, de muziek staat wel veel te hard.

Lezanne

It is a great venue and the kids always enjoys it