PvD

Groot, ruim, netjes, aardig personeel, goede zitplaatsen erbij

Lisa

Mijn dochter vind het heerlijk om haar energie eruit te springen.

van disseldorp

Veel ruimte, leuke activiteit, makkelijk bereikbaar en goed parkeren

Digitale parcour is top!

Doordat we zo lang digitale formulieren aan het invullen waren, startten we 15 min later, zonde van de tijd en het geld!

Het was niet eens druk, maar...
Digitale parcour is top!

Het was niet eens druk, maar bijna alle tafels (waar mensen hadden gezeten en al weg waren) was een grote puinhoop met afval wat 90 min niet opgeruimd werd, ondanks genoeg personeel wat rondliep.

Jammer dat er geen alcohol vergunning is.

Reactie Jumpsquare Eindhoven:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw review. Wij verwijzen altijd vooraf op het invullen van de Waiver via de mails welke u bij een booking maken ontvangt. Dit scheelt tijd op onze locatie.

twab

Te weinig personeel, het personeel dat er was, was bezig met schoonmaken ipv klanten helpen

Reactie Jumpsquare Eindhoven:

Beste Twan,
Beste Twan,
Hartelijk dank voor uw reactie; afgelopen zondag hadden wij helaas te kampen met een personeelstekort i.v.m. COVID. Wij hopen dat de Jumpers zich vermaakt hebben op de Arena. Excuses voor het ongemak en hartelijk bedankt voor de review.