Michiel van Dongen

Leuke ervaring, kinderen hebben het naar hun zin, uitgebreide menukaart. Kosten voor het springen wel wat hoog vergeleken met andere parken.

Huisman

Te druk te warm personeel vriendelijk maar kon de hoeveelheid mensen Niet aan! Lang moeten wachten op drankjes/eten.

Reactie Jumpsquare Eindhoven:

Hi,
Hi,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare

van Melis

Goed geregeld met die bandjes en zeer vriendelijk personeel.

Chantal van geffen

Op ene leuke manier in beweging blijven

Mariëlle

Mooi park, aardige medewerkers. Op een drukke woensdagmiddag was er een stroomstoring. Alle kinderen werden direct naar hun tafels verstuurd en er werd gezocht naar een oplossing. Ondertussen bleven... Mooi park, aardige medewerkers. Op een drukke woensdagmiddag was er een stroomstoring. Alle kinderen werden direct naar hun tafels verstuurd en er werd gezocht naar een oplossing. Ondertussen bleven de medewerkers vriendelijk en aardig, ondanks hun eigen schrik en het feit dat ze het zelf niet konden oplossen. Na de storing, mochten de kinderen hun jumptijd inhalen. Complimenten voor alle medewerkers van die middag (5 juli)!

Tom Van Rijssel

Matig behandeld, portemonnee kwijt en veel te warm binnen

Reactie Jumpsquare Eindhoven:

Beste Tom,
Beste Tom,
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. We waarderen dat je ondanks het warme weer toch bij ons bent komen jumpen. Hopelijk is je portemonnee weer terecht.
Met vriendelijk groet,
Team Jumpsquare