Nelly

30 euro per kind voor een kinderfeestje, maar 2 kaan rania per 6 kids. 3 kipnugets per kind!!! Pardon??? Zo erg koud! We waren met winter jassen binnen en alsnog erg koud! Nooit meer!

Beste Nelly,
Beste Nelly,
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad, onze excuses voor het ongemak. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren.

Shawnee Pieters

Altijd leuke tijd voor de kids & vriendelijk personeel

Kaylee Kiel

Omdat het een super tof en leuk park is .
En omdat er vriendelijke , grappige en gezellige mensen werken ,, voor mijn geen andere park dan jumpsquare Eindhoven

Linda

Mooi park, goede vibe, leuk personeel. Minpuntje, de muziek staat wel veel te hard.

Lezanne

It is a great venue and the kids always enjoys it

Steven van Hout

Wij waren met een kinderfeestje bij Jumpsquare Eindhoven (11 kinderen, twee volwassenen). Bij binnenkomst was het zo druk dat er geen intake kon worden gedaan en dat wij zonder intake naar een tafel... Wij waren met een kinderfeestje bij Jumpsquare Eindhoven (11 kinderen, twee volwassenen). Bij binnenkomst was het zo druk dat er geen intake kon worden gedaan en dat wij zonder intake naar een tafel zijn gebracht. Daar hebben wij met elf kinder 25 minuten kunnen wachten zonder Ranja of iets. Uiteindelijk vond de intake plaats en kreeg iedereen bandjes om te springen en konden we met de bonnentjes ranja halen. Maar die 25 minuten wachten was veel te lang.
Het 90 minuten laten springen van de kids was prima. Kwart voor vijf hadden wij als ouders eten besteld, omdat wij geen frietjes wilden. De kinderen zouden net na vijven frietjes krijgen maar die bestelling werd naar een verkeerde tafel gebracht. Ik riep nog, maar de bezorger keek alleen naar mij en liep weg. De tafel die de bestelling had ontvangen was een Engels echtpaar die niet wist wat ze ermee moesten. Toen ik naar beneden liep en de bezorger achter de balie riep dat hij verkeert bezorgt was (de muziek stond hard dus riep ik), kreeg ik gelijk een grote mond dat ik te hard riep en dat de goede tafel was bezorgt. Ik kreeg zelfs de schuld dat ik niet achter hem aan was gelopen toen hij niet op mijn roepen reageerde, want met oortjes in kan hij niets horen. Niet normaal, ik was dus kennelijk de schuldige voor het verkeert bezorgen. Ik ben dus onverrichte zaken teruggelopen naar onze tafel. Gelukkig kwam terug bij de tafel een medewerkers tegen die wel de zaak wou oplossen: wij kregen de bestelling en de frietjes die door de kinderen van het Engelse echtpaar waren gepakt werden opnieuw aangevuld. Toen we op de aanvullingen stonden te wachten kwam de eerste bezorger nog naar boven om mij een papiertje te laten zien dat hij het wel goed bezorgd had bij het juiste tafelnummer (ongelofelijk, later vertelde hij kennelijk aan mijn vriendin dat wij naar de verkeerde tafel waren gebracht bij ontvangst en dat daarom het was mis gegaan, hij bood haar excuus aan, mij heeft hij nooit wat gezegd ondanks al zijn verwijten richting mij).

Echter, toen de frietjes bijna op waren, was onze bestelling van kwart voor vijf nog lang niet in zicht (al ongeveer 45 minuten geleden geplaatst). Deze hebben ze geannuleerd (anders moesten wij de kinderen laten wachten totdat wij gegeten zouden hebben).

Kortom, echt slecht terwijl wij meer dan driehonderd euro afrekenen. P.S. er loopt ook personeel rond met drie zessen op de arm getatoeerd. Moet u eens opzoeken wat dat betekent op internet. Ik zou hem dat laten bedekken.

Steven van Hout

Beste Steven,
Beste Steven,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het kinderfeestje bij Jumpsquare Eindhoven niet naar wens was en onze excuses voor het ongemak! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel helemaal naar wens zal verlopen.

Fam van den Broek

Feestje moest 1uur op friet wachten omdat briefje kwijt was, weinig uitleg of aandacht, veel lawaai

Hi,
Hi,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! Wat vervelend dat het bezoek aan Jumpsquare Eindhoven niet helemaal naar verwachting is verlopen. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld en nemen het mee om onze service te verbeteren.