Victor

Super vet park en heel leuk team! We komen snel weer terug

Davina

Prachtig spring park maar de bediening en personeel kan wel wat leiding gebruiken. Tafels van 3 uur geleden zijn niet afgeruimd het is 1 grote puinhoop! Heel erg jammer dit. Als je er iets van zegt... Prachtig spring park maar de bediening en personeel kan wel wat leiding gebruiken. Tafels van 3 uur geleden zijn niet afgeruimd het is 1 grote puinhoop! Heel erg jammer dit. Als je er iets van zegt krijg je het antwoord we zitten met zieken. Krijg niet echt de indruk dat het de leidinggevende iets doet. Geen reclame. Voor ons de vraag of we nog een keertje teug komen.

İkbal,

Jumpsquare is heel prettig, geweldig maar het is heel duur een uur 13.90 euro😔 Ik gaf advies over jumpsquare bij vrienden, mijn vrienden vinden dat heel duur..Mijn zoon wil graag elke dag gaan... Jumpsquare is heel prettig, geweldig maar het is heel duur een uur 13.90 euro😔 Ik gaf advies over jumpsquare bij vrienden, mijn vrienden vinden dat heel duur..Mijn zoon wil graag elke dag gaan naar jumpsquare maar dat kan niet..

G.

Kinderen vonden het leuk, jammer dat je extra moet betalen voor een extra speeltoestel en de muziek stond erg erg hard. We konden elkaar, als ouders, niet verstaan zonder te schreeuwen.

Latisha en Natascha heesakkers

Super leuk voor de kids

R. Beutick

Gastvrij ontvangst en een goed verblijf met de kinderen.