merlijn

Ik vond het personeel erg aardig vooral op vrijdag andere dagen vond ik het personeel minder goed maar nog steeds leuk. Ik ben een groot fan van trampolineparken en dit trampoline park is erg mooi... Ik vond het personeel erg aardig vooral op vrijdag andere dagen vond ik het personeel minder goed maar nog steeds leuk. Ik ben een groot fan van trampolineparken en dit trampoline park is erg mooi en uitgebrijd.

Will

Gisteren verjaardagfeest van dochter gedaan maar het viel echt tegen. We waren er 15 minuten voor de aanvangstijd. Na wachten sturen ze je naar een computer waar je van alles moet invullen. Naam... Gisteren verjaardagfeest van dochter gedaan maar het viel echt tegen. We waren er 15 minuten voor de aanvangstijd. Na wachten sturen ze je naar een computer waar je van alles moet invullen. Naam geboortedata, adres etc etc .. Dit is niet relevant voor hun , wat doen ze met deze gegevens?? Uiteindelijk 15 minuten te laat kunnen beginnen. Wel aan het einde van 2 uur meteen alle kinderen uit de zaal gestuurd, want de tijd was om.. Tafelnummer met verkeerde naam van jarig kind erop. Niemand wijst waar je moet zijn. Na 2 x kannen ranja te hebben gehaald( die we betaald hebben) kwamen we er zelf achter dat dit niet hoeft. Geld teruggekregen. Eten en snacks waren koud, niet doorbakken en kapotte kroketten.
Er worden GEEN QR codes gevraagd en/of gescand van volwassenen.
Al met al geen leuke ervaring en we gaan er dan ook niet meer terug.
De Hal zier er mooi uit