Verhagen

Prima locatie, kinderen waren na 1,5 uur eigenlijk nog niet klaar..

Ingrid

Leuk en overzichtelijk park met mooie toestellen

Quinten Prince

Leuk trampolinepark met aardig personeel

Susan vd Akker

Leuk, netjes, goede begeleiding en uitleg.

Angela

We zijn voor een kjnderfeesrje bij Jumpsquare Tilburg geweest. Kinderen vonden het jumpen wel leuk. Maar het is wel simpeler en minder sfeervol dan bv jumpXL. Wat wij nog het meest storend vonden... We zijn voor een kjnderfeesrje bij Jumpsquare Tilburg geweest. Kinderen vonden het jumpen wel leuk. Maar het is wel simpeler en minder sfeervol dan bv jumpXL. Wat wij nog het meest storend vonden is de horeca en personeel. Erg jong en onprofessioneel. Jong is niet erg, maar goed opgeleid worden hoe je een horecagelegenheid runt is hard nodig. Ze zijn met eljaarar aan het grapoen en grollen, stoeien in de keuken. Meer aandacht voor grapjes met elkaar dan aandacht voor wat je doet waardoor het allemaal langer duurt. Wanneer het gebracht wordt, bv geen lepeltje of suiker bij de koffie. Niet goed opletten bij het opnemen van bestellingen waardoor de bestellingen niet kloppen. We betalen extra voor de friet extra, wat friet in schil hoort te zijn, maar geen schil te bekkenen. Ze lijken ook niet te weten wat het is, terwijl het wel op de kaart staat.
Ik denk niet dat deze locatie overleeft met betere concurrentie in de buurt voor ongeveer dezelfde prijs. Of er moet drastisch wat veranderen.

Reactie Jumpsquare Tilburg:

Beste Angela,
Beste Angela,
Bedankt voor uw bericht en wij vinden het vervelend om te horen dat u uw bezoek aan ons als negatief hebt ervaren. Naar aanleiding van uw bericht heeft u een mail ontvangen. Graag zou ik samen met u willen kijken naar een geschikte oplossing.
Jumpsquare Tilburg