V Herk

Het eten was goed. Wel aan de karige kant.. alle kinderen hadden nog echt honger. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Het waren allemaal meisjes van 9 en 10 jaar. Als het nu jongens waren of... Het eten was goed. Wel aan de karige kant.. alle kinderen hadden nog echt honger. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Het waren allemaal meisjes van 9 en 10 jaar. Als het nu jongens waren of pubers:p
Maar verder waren de mensen vriendelijk en die bij de trampolines waakten waren zo aardig. Regelmatig kwam er een valpartijtje ongelukkig uit of botste er eentje met haar knie in haar eigen gezicht tijdens een wilde sprong. Maar ze stonden meteen voor ze klaar. Heel rustig en kalm hielpen ze de meisjes en ik een ice pack was zo tevoorschijn getoverd.. niks te veel echt heel zorgzaam.
Verder superleuke hal en veel plezier gehad

Piet

Schone locatie. Altijd vriendelijk personeel die weet waar ze over praten.

De Vaan

Geen goede ervaring gehad maandag. Het springen op zich is oké, al hadden we het wel wat groter verwacht. Personeel wat echt zijn best doet, maar de professionaliteit en aansturing mist. De keuken... Geen goede ervaring gehad maandag. Het springen op zich is oké, al hadden we het wel wat groter verwacht. Personeel wat echt zijn best doet, maar de professionaliteit en aansturing mist. De keuken was een zooitje. Bestelling die maar deels gemaakt werd, de rest moest nog gemaakt worden toen het eerste deel al op was. Je bestelt een panini kipsate en moet zelf terug om naar de naturel chips re vragen. En tot overmaat van ramp heb ik aan mijn panini kipsate een voedselvergiftiging overgehouden maandag waar ik nu nog flink last van heb.