Renate van der Horst

Ze waren zeer gastvrij we hadden nog iemand extra voor het feestje en dat was geen probleem. Zeer behulpzaam bij een klein ongeluk tijdens het springen. een geslaagd feestje.

Sharon

Kinderen werden er een half uur te vroeg afgehaald, 2 uur betaald, moest in de spring tijd uit laten zoeken voor hoelang ik betaald heb, heeft toch zeker wel 5 minuten van de spring tijd gekost. Kon... Kinderen werden er een half uur te vroeg afgehaald, 2 uur betaald, moest in de spring tijd uit laten zoeken voor hoelang ik betaald heb, heeft toch zeker wel 5 minuten van de spring tijd gekost. Kon geen sorry vanaf, nadat we friet hadden besteld. Was er nog een mevrouw die het had met haar kinderen, die werden er ook afgehaald. Vond dat heel slecht!

Beste Sharon,
Beste Sharon,
Bedankt voor jouw beoordeling! We vinden het jammer om te lezen dat jouw bezoek niet geheel naar wens was. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel helemaal naar wens zal verlopen.

Sabriye Oz

Wij zijn super goed geholpen door de medewerker en de kids hebben een leuke tijd doorgebracht!!!

Linda

Leuk uitje, wel prijzig. Ik vind Jump Square niet milieubewust, al is het wel iets beter geworden nu hergebruik van de sokken een beetje wordt gestimuleerd. Bij de Jump scool worden steeds weer... Leuk uitje, wel prijzig. Ik vind Jump Square niet milieubewust, al is het wel iets beter geworden nu hergebruik van de sokken een beetje wordt gestimuleerd. Bij de Jump scool worden steeds weer nieuwe t-shirts uitgedeeld voor een cursus van een paar weken.
Wij waren er deze keer voor een kinderfeest. Erg leuk; alleen 2 kannen ranja voor een kinderfeestje van 3 uur (bijna 30 euro per kind) is echt te weinig. Dat zou onbeperkt moeten zijn.

Roling

Lessen zijn goed hoor en personeel erg vriendelijk maar horeca gedeelte laat zeer te wensen over.
Zoon lest van 18 tot 19 uur en wij wilden graag eten na afloop omdat ik vanaf Belgische grens kom. Vorige les horecagedeelte gesloten tijdens de les en afgelopen les geen pizza's of panini broodjes. Hierdoor lopen jullie echt wel inkomsten mis zonde!

Hi,
Met...
Hi,

Judith Van Nuenen

Het jumpen en het speelveld is voor de kinderen erg leuk, dus in die zin was het erg geslaagd! Echter het aantal personeelsleden is ver onder de maat. Aanmelden: ruim 10 minuten moeten wachten. De... Het jumpen en het speelveld is voor de kinderen erg leuk, dus in die zin was het erg geslaagd! Echter het aantal personeelsleden is ver onder de maat. Aanmelden: ruim 10 minuten moeten wachten. De jumpsokken in de juiste maten ophalen: ruim 10 minuten op moeten wachten. Een kannetje ranja halen: ruim 5 minuten wachten. Enz
Niets ten nadelen van de jongens die aan werk waren, maar zij kunnen dat niet bolwerken. Ook stond er plots een bordje: horeca gesloten ivm zieken. Maar dat bordje werd er een andere keer dat ik er was ook meer gezet dus dat is wel heel toevallig.
Al met al dus veel te weinig personeel!!!
En dan vind ik het wel een hele hele dure activiteit, wat het dus qua organisatie zeker niet waard is!!!

Beste Judith,
Beste Judith,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren! We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.