Hetty van Arkel

Het was voor mijn kleinkinderen een leuk uitje, waarvan ze volop genoten hebben.

Astrid

Chaotisch ontvangst, geen instructies, kinderen hebben een kwartier springen gemist omdat ze de verkeerde kleur bandjes hadden gekregen in het tasje. Toiletten zijn onmogelijk smerig. Meermaals om... Chaotisch ontvangst, geen instructies, kinderen hebben een kwartier springen gemist omdat ze de verkeerde kleur bandjes hadden gekregen in het tasje. Toiletten zijn onmogelijk smerig. Meermaals om toiletpapier moeten vragen

Maartje

Kinderen kunnen doen wat ze willen, eten netjes verzorgd. Een super kinderfeestje gehad!

Trudy Jansen

Omdat we het altijd naar ons zin hebben en vriendelijk en leuk personeel.

Evers

We komen al jaren, jumpen zelf helemaal top. Nu hadden we party gekozen, maar waren erg teleurgesteld in veel te kleine portie veel te zouten friet. Erg jammer afsluiter van het feestje.

Henk Van der Honing

Waren een tas vergeten en konden het na sluitingstijd nog ophalen šŸ‘

Van doorn

De service die je krijgt voor wat je betaald is echt super slecht. Onze tafel stond nog vol met spullen van de vorige mensen. Er werd geadviseerd om rond 17:00 al binnen te komen voor het... De service die je krijgt voor wat je betaald is echt super slecht. Onze tafel stond nog vol met spullen van de vorige mensen. Er werd geadviseerd om rond 17:00 al binnen te komen voor het kinderfeestje maar de kinderen mochten pas om 17:30 springen. Een half uur wachten met 6 kinderen van 8/9 is niet prettig. Prullenbakken zaten bomvol, waardoor je er niets bij kon doen. Als ik kopjes of iets dergelijks bij de balie neerzette stond het er na een uur nog steeds,
Je moest echt roepen/zwaaien om contact te krijgen met een medewerker bij de balie voor bijvoorbeeld een kan limonade. Het personeel was vooral heel druk met elkaar aan het praten in de keuken en totaal niet bezig met klanten.
Daarbij was het ook nog eens heel erg koud.
Ik beveel jumpsquare zeker niet aan.
Ik begreep later dat een andere ouder bij haar kinderfeestje hetzelfde had en een officiƫle klacht heeft ingediend en daar nooit meer wat op heeft terug gehoord.