Annoniem

Het is bullshit dat ik met mijn vrienden aankom en 1 van hun heeft per ongeluk de verkeerde aangeklikt dus die verschuiven ze een half uurtje alsof het niks is en dit is het laatste uur btw en mij... Het is bullshit dat ik met mijn vrienden aankom en 1 van hun heeft per ongeluk de verkeerde aangeklikt dus die verschuiven ze een half uurtje alsof het niks is en dit is het laatste uur btw en mij sturen ze weg omdat ik vergeten was te reserveren I call bullshit

Beste,
Bedankt voor je review en wij betreuren het hoe de situatie is gelopen. Dit was ook zeker niet de bedoeling.
Wij werken namelijk met een bepaald reserveringssysteem waarbij het niet...
Beste,
Wij werken namelijk met een bepaald reserveringssysteem waarbij het niet altijd kan om de reservering om te zetten of te wijzigen. Wij vragen daarom ook altijd om de reservering vooraf online te maken. Dit vragen wij zodat het administratieve gedeelte al vooraf is geregeld voordat jullie komen jumpen.
Ik wil je daarom ook vragen om even contact met ons op te nemen zodat we het een en ander kunnen toelichten.

M

Het springen is echt heel erg leuk maar de service vind ik echt beneden pijl

Beste,
Bedankt voor uw review en wat fijn dat u het springen wel heel leuk vond. Wat had u liever gezien wat betreft de service die wij u hebben verleend?

Pannekeet

Ruim ,licht, als ouder zijnde kun je prima zitten

Reactie Jumpsquare Heerhugowaard:

Bedankt voor uw mooie review! Wij vinden het belangrijk dat ook de ouders goed en fijn kunnen zitten terwijl de kinderen aan het jumpen zijn!

Sven

De werknemers waren niet heel vriendelijk, ze wilden mijn vriend zijn banaan weggooien.

Jelle

Omdat er veel verschillende dingen zijn om te doen

Reactie Jumpsquare Heerhugowaard:

Dankjewel voor je review Jelle!
Voor ieder wat wils;)

Nina

Goede sfeer, keurig ontvangen en nette prijzen

Reactie Jumpsquare Heerhugowaard:

Bedankt voor de review! Wij doen er elke dag weer ons uiterste best voor om alles eruit te halen voor de bezoekers!

Femke

Ruim en goed opgezet

Bedankt voor de review!

Appelman

Goede begeleiding en mooie schone ruimte

Reactie Jumpsquare Heerhugowaard:

Bedankt voor uw review! Wij doen elke dag weer ons uiterste best om voor iedereen een veilige maar vooral ook leuke ervaring te creëren.

Irene

Ziet er leuk uit, kinderen vinden het fijn springen.