Irene

Ziet er leuk uit, kinderen vinden het fijn springen.

Viva

Mooie nette springhal, nadeel is wel dat de registratie bij de binnenkomst verschikkelijk traag is, hierdoor mis je snel jumptijd ook al ben je 10 minuten eerder.

Reactie Jumpsquare Heerhugowaard:

Bedankt voor uw review:) Wij doen ons uiterste best om altijd te zorgen dat iedereen op tijd kan jumpen. Het kan helaas soms wat langer duren als de registratie niet vooraf is ingevuld wat betreft... Bedankt voor uw review:) Wij doen ons uiterste best om altijd te zorgen dat iedereen op tijd kan jumpen. Het kan helaas soms wat langer duren als de registratie niet vooraf is ingevuld wat betreft ons online aansprakelijkheidssysteem. Wij proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen door er zorg voor te dragen dat dit al van te voren is ingevuld. Onze excuses als u dit zo heeft ervaren.

MH

Het is een leuk park, maar de trampolines zijn niet zo goed, met uitzondering van de eurotrampo's.

Laila Koper

Mooie nette en ruime springruimte met veel uitdaging voor jong en oud

Reactie Jumpsquare Heerhugowaard:

Bedankt voor uw mooie review!

M

Als je tickets koopt dan krijg je geen melding dat een 11 jarige niet zonder toezicht naar binnen mag. En als ze dan moeten wachten tot ouder er is, wordt de gemiste tijd niet gecompenseerd.

Beste,
Beste,
Wat vervelend dat jullie Jumpsquare op deze manier hebben ervaren. Het is inderdaad zo dat er tot de leeftijd van 12 jaar een 18+ begeleider aanwezig dient te blijven tijdens de jumpsessie. Het zou dan ook normaal moeten zijn om de gereserveerde tijd door te schuiven naar een volgend tijdstip. Wij willen u vragen om even telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij u even te woord kunnen staan om zo een passende compensatie te regelen.

Valjon Beertema

Veilig, schoon, ruim opgezet. Personeel is vriendelijk en attent

Annemieke

Mooi, groot trampolinepark waar de veiligheid van de kinderen voorop staat.

Vd Heide

Ruim overzichtelijk, prettig voor ouders om te wachten. Muziek is niet te hard.

Hidde

Het is teveel een speelplek waar jonge kinderen rondrennen. Mijn vrienden en ik zoeken een plek waar we serieus kunnen trainen met elkaar en anderen om nieuwe tricks te leren (tricking en combi’s op... Het is teveel een speelplek waar jonge kinderen rondrennen. Mijn vrienden en ik zoeken een plek waar we serieus kunnen trainen met elkaar en anderen om nieuwe tricks te leren (tricking en combi’s op de trampolines). Het park is daar niet heel geschikt voor. Masterclasses van echte professionals is ook super leuk als dat wordt georganiseerd.

Reactie Jumpsquare Heerhugowaard:

Misschien is JumpScool dan meer iets voor jou en je vrienden. Tijdens een cursus van 10 lessen leren jullie van onze Jump Masters de vetste Stunts & Tricks die bij jullie niveau en persoonlijke... Misschien is JumpScool dan meer iets voor jou en je vrienden. Tijdens een cursus van 10 lessen leren jullie van onze Jump Masters de vetste Stunts & Tricks die bij jullie niveau en persoonlijke doelen passen. Als jullie dat leuk lijkt, kijk dan eens op www.jumpsquare.com/lessen/jumpscool :)