de Vries

Het is allemaal goed geregd en veilig. Ook was het qua akoestiek voor de ouders goed te doen.

Koen Janse de Jonge

Netjes, goed geregeld en actief uitje

Dijkstra

Het is alleen voor jongere kinderen leuk. Die heb ik niet veel in de familie

Valjon Beertema

Ruim opgezet, veilig, genoeg ruimte voor wachtende ouders

Erik Twisker

Fantastisch personeel en vriendelijk en de kids kunnen naar harteloos springen. Zelfs als een trucje moeilijk is kan je vragen voor eventueel hulp.

Lina

Personeel was niet goed en niet klant vriendelijk. Laten je lange tijd staan als je iets eerder aankom en helpen je daarna amper waardoor je op laatste minuten nog met kinderen naar binnen kan

Reactie Jumpsquare Heerhugowaard:

Beste Lina,
Wat vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de medewerkers niet klant vriendelijk zijn.
Wij vinden het ook jammer dat wij dit...
Beste Lina,
Wij vinden het ook jammer dat wij dit helaas nu pas te horen krijgen anders hadden wij dit meteen ter plaatse voor u op kunnen lossen.
Wij hopen in ieder geval wel dat de kinderen een leuke tijd hebben gehad tijdens het jumpen en dat mochten jullie de volgende keer komen een fijnere beleving krijgen.

El yaacoubi

Vriendelijk personeel en denkt met je mee. Badr heeft het erg naar zijn zin gehad.