Lars

Veel trampolines, snelle doorstroming bij binnenkomst, goede barbezetting, ruime keuze bij de bar, wel krappe zitmogelijkheden bij groepsbezoek.

Anononiem

De ontvangst is heel stressvol met tekenen van de waivers. Je wordt niet hartelijk geholpen. Het is twee keer zo duur als een feestje bij monkeytown en de service is slechter.

Reactie Jumpsquare Amsterdam-Oost:

Bedankt voor je review! Wat jammer om te lezen dat het kinderfeestje niet naar wens was. We stellen het erg op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons... Bedankt voor je review! Wat jammer om te lezen dat het kinderfeestje niet naar wens was. We stellen het erg op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel helemaal naar wens zal verlopen.

Wendy Mennen

Leuke sfeer en fijne overzichtelijke trampolines

Liana

Leuke plek, maar wel druk. Boven heel gezellig, maar lichten zijn niet zo sterk als je daar een boek wilt lezen terwijl de kids aan het springen zijn.

Beste Liana,
Beste Liana,
Bedankt voor jouw review! We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Melissa

Te deuk

Beste Melissa,
Bedankt voor jouw review! We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en hopen je nog eens te mogen verwelkomen.

Crystabel

Ongemanierd werknemers behalve de dame die in de keuken stond, er zat plas overal!

Hi,
Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat jouw bezoek aan Jumpsquare Amsterdam niet naar wens was. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren....

A'dam Daniel Goedkoopstraat 1

Entree was lastig qua aanmelden en afrekenen. Tevens stonk het heel erg naar frituurlucht. Er liep heel veel personeel te klooien met handdoeken (draaien van handdoek en elkaar slaan), achter... Entree was lastig qua aanmelden en afrekenen. Tevens stonk het heel erg naar frituurlucht. Er liep heel veel personeel te klooien met handdoeken (draaien van handdoek en elkaar slaan), achter elkaar aan rennen, zeer inefficiënt. De bestelzuilen deden het ook niet.

Hi,
Bedankt voor je review! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. We stellen het erg op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.