Loubna

Kids hebben leuk gespeeld en er was voor ieder kind wel een plek om te springen

glenny

Dit keer 4 sterren! Ik had gister een discojump party gereserveerd, heb niets gemerkt van de discojump. De grote lampen bleven gewoon aan. Muziek bleef ook op de gewone level. Erg jammer..... Dit keer 4 sterren! Ik had gister een discojump party gereserveerd, heb niets gemerkt van de discojump. De grote lampen bleven gewoon aan. Muziek bleef ook op de gewone level. Erg jammer.....
Ook was het erg rommelig overal lagen sokken en tafels rommelig. Misschien een tip om een ton voor de sokken die niet meegenomen worden neer te zetten.

Na La

Super cool place for kids parties! Kids will be happy and tired, parents have enough time class by the reserved table

Sera

Kaartjes gekocht, op de website stond open, er was niemand!

Reactie Jumpsquare Amsterdam-Oost:

Hallo Sera,
Hallo Sera,
Bedankt voor de review. Wij vinden het ook heel vervelend dat het zo is gelopen. Wij hebben iedereen naar aanleiding van dit voorval gemaild. In deze mail hebben wij ook aangegeven wat er aan de hand was en daarbij een oplossing gegeven. Wij willen u daarom ook vragen om de mail die wij hebben uitgestuurd door te lezen en mocht u aan de hand daarvan vragen hebben dan horen wij dat graag.

Sarah

We zijn helaas niet vriendelijk behandeld bij de balie. Mevrouw die daar werkte heeft ons meerdere leugens verteld, waardoor we niet naar binnen werden gelaten. Er kwam toen gelukkig een andere... We zijn helaas niet vriendelijk behandeld bij de balie. Mevrouw die daar werkte heeft ons meerdere leugens verteld, waardoor we niet naar binnen werden gelaten. Er kwam toen gelukkig een andere medewerker die ons verder heeft geholpen. Komt dit door ons uiterlijk, omdat wij misschien er iets anders uit zien? Heel jammer dit!

E. Jaeger

Leuk uitje voor kinderen, leuk personeel, wel aan de prijs. Als de prijs zou zakken zou ik het vaker aanbevelen