Communicatie was er niet. Amper personeel te vinden bij de horeca en totaal niet klant vriendelijk als ze er eenmaal zijn. Dus voor dat zou ik niemand jumpsquare aanraden. Ik geef het toch drie... Communicatie was er niet. Amper personeel te vinden bij de horeca en totaal niet klant vriendelijk als ze er eenmaal zijn. Dus voor dat zou ik niemand jumpsquare aanraden. Ik geef het toch drie sterren omdat de kinderen plezier hadden met springen maar dat was het dan. En het menu is ook tien keer niks en dan nog de prijzen! Nee ik was teleurgesteld en dan nog zo duur ook pff

Reactie Jumpsquare Amsterdam-Oost:

Beste,
Bedankt voor uw review! Wij vinden het jammer dat u uw verblijf bij ons op deze manier heeft ervaren. Dit is namelijk niet hoe wij te werk willen gaan.
Wel zijn wij blij om te horen...
Beste,
Wel zijn wij blij om te horen dat de kinderen plezier hebben gehad met het springen.
Wij zullen uw feedback zeker meenemen intern om onze service te optimaliseren.

Anne Gentenaar

Grote hal met allerlei trampolines en vriendelijke medewerkers!!!

Christianne

Goed georganiseerde proefles. Enthousiaste en deskundige begeleiding. Fijne sfeer

Essa

Net en vriendelijk personeel. Kinderen vonden het geweldig!

Erna

Medewerkers mogen écht betrokkener en beter opgeleid om veilig te helpen

Reactie Jumpsquare Amsterdam-Oost:

Beste Erna,
Beste Erna,
Wat vervelend om te horen dat u deze vervelende ervaring heeft gekregen tijdens de jumpsessie. Wij doen er alles aan om het voor iedereen zo leuk mogelijk te maken. Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen er alles aan om dit ook te realiseren.
Wij hopen dat u ons in de toekomst een nieuwe kans wilt geven en u de vervelende ervaring laat veranderen naar een positieve ervaring.

Maja

De medewerkers laten de kinderen onveilig de trampolines gebruiken. Mijn zoon heeft zijn grote mensen tanden gebroken op een verjaardagsfeest.