Wahiba

Het was voor de kinderen een hele leuke dag. Alleen toen we naar binnen wilden, stonden we netjes in de rij. Een mevrouw probeerde voor te dringen, en toen ik er iets van zei, reageerde jullie... Het was voor de kinderen een hele leuke dag. Alleen toen we naar binnen wilden, stonden we netjes in de rij. Een mevrouw probeerde voor te dringen, en toen ik er iets van zei, reageerde jullie mannelijke medewerker met een grote mond: “Iedereen komt aan de beurt,” zei hij. Hij leek er meer mee eens te zijn dat je mocht voordringen dan dat ik er wat van zei. Vervolgens zei ik: “Ja, als we netjes op onze beurt wachten.”

Tess isabelle Bliemer

Alles was vies, en rommelig. Geen goede medewerkers. Op een collega na.

Beste Tess,
Beste Tess,
Bedankt voor jouw review. We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent over je bezoek. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Jumpsquare amsterdam

Hele leuke mankier van bewegen maar het was er wel vies! Veel smerigheid tussen de kussens en vloer en wcs vies

Reactie Jumpsquare Amsterdam-Oost:

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent over je bezoek. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de... Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent over je bezoek. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Thomas

Veel asociale kinderen die zich niet aan de regels houden en de begeleiding had het niet goed onder controle.

Beste Thomas,
Beste Thomas,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Pietje Flierewietje

Het was ontzettend druk en bloedheet, mijn kinderen waren niet erg positief over de ervaring

Reactie Jumpsquare Amsterdam-Oost:

Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We... Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Kimberley Smit

Omdat het springen leuk is. Jammer dat het hoge blok dicht was.

Zhila

Was wel erg leuk, alleen te veel kinderen en weinig variatie in springen