Jump-XL

Vos

Zeer vriendelijk personeel, mooie zuivere hal,kinderfeestje was super georganiseerd

Bas

Mooie jumpbaan, goede begeleiding, kinderen hebben zich 2 uur vermaakt.

Marjolein

Leuke jumpplek en veel variatie!
Lekkere horeca met goede zitmogelijkheden.

Bas

Erg leuk en fijne trampolines, maar laatste keer echt TE druk. Veel kleine kinderen 6-7jaar en die blijven liggen in bijv. de schuimbak, of over de trampoline rennen waar je met een salto wilt doen.... Erg leuk en fijne trampolines, maar laatste keer echt TE druk. Veel kleine kinderen 6-7jaar en die blijven liggen in bijv. de schuimbak, of over de trampoline rennen waar je met een salto wilt doen. In de vakanties zal ik dus nooit meer gaan.
Mis wel een schuimbak (met en zonder trampoline) om tricks te leren / oefenen. De twee schuimbakken die ze hebben mag je niet in springen.

Maria

Super gaaf voor de kinderen.
Leuke deals met normale prijzen en goede betaalbare catering

Esmay

Het was erg leuk. Alleen veel dingen worden verboden wat jammer is

Elly Smid

Omdat de kinderen zich prima vermaken en ouders en grootouders goed zicht hebben op hun doen en laten en er ook vanuit de JumpXL goed toezicht wordt gehouden. De kou in de winter is onvermijdelijk... Omdat de kinderen zich prima vermaken en ouders en grootouders goed zicht hebben op hun doen en laten en er ook vanuit de JumpXL goed toezicht wordt gehouden. De kou in de winter is onvermijdelijk vanwege grote ruimte en daar kleden wij ons dan maar op. Goed aanbod van eten en drinken. Het apparaat met de schijf mag wel naar 1€ net zoals bij Ballorig. Dan zal er zeker meer gebruik van gemaakt worden.