Ilse

Jumpen is echt leuk voor de kinderen en de ruimte voor ouders is ook goed geregeld. Alleen … als je daar zit te wachten / werken … dan kun je wel andere / zachtere muziek gebruiken 😬

Monique

Personeel zegt weinig tegen kinderen die zich niet aan de regels houd. Hierdoor is het een zooitje en lastig voor kinderen die zich wel aan regels willen houden..
Ik werd meteen aangesproken...
Ik werd meteen aangesproken omdat ik even bij mijn nichtje op de trampoline zat.. zij was verdrietig omdat ze buikpijn had.. dit ervaarde ik als vervelend..

Reactie Jump-XL Amersfoort:

Hi Monique,
Hi Monique,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! Wat jammer dat jouw bezoek aan Jump XL Amersfoort niet geheel naar wens was. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en hopen je nog eens te mogen verwelkomen.
Team Jump XL

J

8 euro betaald voor parkeren, er werd me niet gevraagd om parkeerkaart af te stempelen want eerste uur is gratis oid. Zeker 5 minuten moeten wachten bij aankomst, er was niemand bij de balie (ik... 8 euro betaald voor parkeren, er werd me niet gevraagd om parkeerkaart af te stempelen want eerste uur is gratis oid. Zeker 5 minuten moeten wachten bij aankomst, er was niemand bij de balie (ik hoorde vanuit de keuken kletsen). En van arrangement had ik geen Briefjes gekregen voor de consumpties die er wel bij hoorden. Ik ga liever naar een andere vestiging zo.

Reactie Jump-XL Amersfoort:

Hi,
Hi,
Wat jammer dat jouw bezoek niet helemaal naar verwachting is gelopen. We stellen het erg op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.
Team Jump XL

Yvonne de Groot

De kinderen hadden het ontzettend naar hun zin!

van Ooatenrijk

Het is heel leuk. We geven geen 5 sterren omdat het veel te heet is

Sylvia

Te veel mensen binnen gelaten en te weinig zit plaats en personeel

Jeanette Agidi

Mijn jongens kunnen er geen genoeg van krijgen, ook al komen we nu elke dag ivm abonnement.