Elseline van den Bosch

Het was erg leuk, maar er liepen telkens kinderen over je trampol Als je bezig was, Ik doe dingen achteruit dus dan zie ik die kinderen niet ben ook daarom op een kind gevallen.

Lori

Continue keiharde muziek

Beste Lori,
Bedankt voor je review! We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en hopen je nog eens te mogen verwelkomen.

Tamara

De kinderen kwamen steeds een beetje teleurgesteld terug naar de tafel, ze mochten in bepaalde delen niet komen, (iets waar een volleybal- of basketbalnet was), ze mochten niet op of van de blokken... De kinderen kwamen steeds een beetje teleurgesteld terug naar de tafel, ze mochten in bepaalde delen niet komen, (iets waar een volleybal- of basketbalnet was), ze mochten niet op of van de blokken springen ( terwijl wij 2 uur lang naar filmpjes hebben zitten kijken waarbij ze dat alleen maar doen...) en toen ze tikkertje speelden werden ze ook nog aangesproken, dit mocht dus niet..
Kort samen gevat met de woorden van de kinderen; dit is echt niet zo leuk meer als dat het altijd was...

Beste Tamara,
Beste Tamara,
Bedankt voor jouw beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen het in ieder geval zeer op prijs dat je tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.

Jeroen

Het concept is leuk. Echter, het toezicht was matig en het duurde lang voordat we geholpen werden

Hennie Veerman

Schoon en goed geregeld niet te veel mensen per keer.

Suzanne

Zeer onbeschofte jongeman achter de kassa, niet behulpzaam bij vragen of onduidelijkheden,normen en waarde ver te zoeken. Ga hier niet meer naar toe.

Beste Suzanne,
Beste Suzanne,
Bedankt voor jouw beoordeling. We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over jouw bezoek. Wat jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad, onze excuses voor het ongemak. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren.

Cobie

Ik vond de medewerkers niet zo klantvriendelijk. Ze leken gestresst en te druk, een enkeling was wel vriendelijk. We vierden een kinderfeestje en werden niet echt enthousiast welkom geheten. Alles... Ik vond de medewerkers niet zo klantvriendelijk. Ze leken gestresst en te druk, een enkeling was wel vriendelijk. We vierden een kinderfeestje en werden niet echt enthousiast welkom geheten. Alles wat we vroegen leek te veel (en dan ging het om en kannetje limonade, chips, een ander paar sokken). We moesten lang wachten bij het inchecken. Tafel was niet klaar, moest nog opgeruimd worden, terwijl we precies op tijd kwamen. Het praatje met uitleg kwam gehaast en niet kindvriendelijk over.

Beste Cobie,
Beste Cobie,
Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer om te lezen dat het kinderfeestje niet naar verwachting was. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren!

W van Essen

De kids hebben het enorm leuk gehad. Wel was het best vies in de wc's en het restaurant