Erna

Niet zo schoon en opgeruimd. Weinig keuze qua eten en drinken. Rommelige omgeving.

Beste Erna,
Beste Erna,
Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet geheel naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Pim

Vond het alleen een beetje raar dat mijn parkeerkaart niet is gevraagd om te wisselen. Moest bij de poort 7 € betalen.
Maar verder vonden de kids het super leuk

Nathalie

Leuk voor de kids. Kinderen kunnen zelf gaan springen en als ouder kan je kijken vanuit t restaurant. Op de website staat niet dat je vanuit t restaurant kan kijken, wel handig om te weten zodat je... Leuk voor de kids. Kinderen kunnen zelf gaan springen en als ouder kan je kijken vanuit t restaurant. Op de website staat niet dat je vanuit t restaurant kan kijken, wel handig om te weten zodat je zelf geen intree hoeft te betalen.

S.Petrovic

Heel overzichtelijk en klantvriendelijk personeel en het eten vondt ik ook heerlijk en het is goedkoper dan mc donalds!

MB

De medewerkers waren onvriendelijk en deden er alles aan om ons zo snel mogelijk naar buiten te werken. Een drankje drinken was eigenlijk niet meer mogelijk terwijl jullie nog ruim een uur open... De medewerkers waren onvriendelijk en deden er alles aan om ons zo snel mogelijk naar buiten te werken. Een drankje drinken was eigenlijk niet meer mogelijk terwijl jullie nog ruim een uur open zouden zijn volgens de openingstijden. Wc's waren goor, medewerkers met schoenen op trampolines, overal viezigheid in de trampolineruimte.

Reactie Jump-XL Amersfoort:

Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over je bezoek. We stellen het erg op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons... Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over je bezoek. We stellen het erg op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt om onze service te kunnen verbeteren. We hopen echter dat je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.

Anique

De sfeer was nu heel fijn! De muziek was goed (de vorige keer was het niet geschikt voor kinderen), het personeel was open en vriendelijk en het was gezellig druk.

Richard

Ongeïnteresseerd personeel, weinig variatie in de springmogelijkheden. En de muziek stond én veel te hard én door de muziekkeuze waande ik mij eerder in een ghetto dan een speelhal (voor kinderen)... Ongeïnteresseerd personeel, weinig variatie in de springmogelijkheden. En de muziek stond én veel te hard én door de muziekkeuze waande ik mij eerder in een ghetto dan een speelhal (voor kinderen) alleen maar rap “muziek” waarbij de woorden “bitch” “ho” “crack” “drugs” shoot” enzovoorts luid klonken, niet echt muziek die ik verwacht bij een kinderspeelplaats

Beste Richard,
Beste Richard,
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen jouw feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.