Vera

Bijna 4 uur bezig geweest om te kunnen bellen, maar contineu een bandje dat ze dicht waren. De dag daarvoor het zelfde verhaal.
Via messenger Facebook ook geen gehoor.
Via andere filialen...
Via messenger Facebook ook geen gehoor.
Via andere filialen contact proberen te krijgen (waardoor ik super geholpen werd) maar ook hun kregen het niet voor mekaar.
Mijn vraag was dringend, maar eenmaal toch in Amersfoort aangekomen werd er nogal laconiek over gedaan...en NIKS aan gedaan!

Personeel zit patat te (vr)eten op de werkvloer tussen de trampolines, en uit te rekenen,"dat ze al 3 uur aan het werk zijn en echt helemaal geen zin meer hebben..
Veel te veel kinderen zijn er en ik moet nog een paar uur"

Kijken totaal niet naar de kinderen om.. druk met aftellen van hun werkuren.

Vergeleken bij ede(en waarschijnlijk andere filialen) is dit dood en doodzonde van het geld!
Helemaal met zulk nutteloos en ongeïnteresseerd personeel!

Ede bood teminste gelijk een passende oplossing voor mijn probleem alleen konden kun niets doen omdat Amersfoort niet reageerde.
In amersfoort werd ik als een dooie vogel aangekeken, en moest het maar uitzoeken.

Gek dat de prijs het zelfde is als ede terwijl dit 1/3 is van ede,

Complimenten voor personeel ede en Waalwijk.

Voor ons NOOIT meer Amersfoort!

Irma

Kleiner als verwacht en de bar, balie amper personeel die stond achter steeds . Moesten steeds wachten ondanks dat het totaal niet druk was

Hoekman

Teveel herrie qua muziek

Reactie Jump-XL Amersfoort:

Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst... Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Esther Essenburg

Onaardig personeel, vieze toiletten, muziek in de ruimte waar we als ouders zitten, is denk ik eerder te vermaak van het jeugdige personeel: luid en dus zaten we niet ontspannend koffie te drinken.... Onaardig personeel, vieze toiletten, muziek in de ruimte waar we als ouders zitten, is denk ik eerder te vermaak van het jeugdige personeel: luid en dus zaten we niet ontspannend koffie te drinken.

Kinderen genoten van de springmogelijkheden.

Als ouders blij dat we weg konden!

Beste Esther,
Beste Esther,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling. We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Samira

Leuke ervaring voor de kinderen. Vond alleen dat er niet flexibel werd meegedacht toen ik niet meer online kon reserveren maar wel al kaartjes van de ah had gekocht die niet gescand konden worden

Beste Samira,
Beste Samira,
Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over jouw bezoek. We stellen jouw feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.

anoniem

Was heel erg druk en warm. Rook niet fris in de hal. De begeleiding was erg streng, je doet snel iets verkeerd.

Reactie Jump-XL Amersfoort:

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet geheel naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in... Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet geheel naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Marit Berger

Leuk voor de kinderen en ook fijn zitten voor de ouders. Entree wat prijzig maar horeca betaalbaar.

Masud Rahimi

Vriendelijk personeel en goede accommodatie

Esmay

Het was erg leuk. Alleen veel dingen worden verboden wat jammer is