Cees Meijers

Snelle reactie op mijn aanvraag om advies, grondige analyse van de situatie ter plekke, zeer deskundig advies omtrent oplossingsrichting, deskundige uitvoering ter plekke door heel gemotiveerde... Snelle reactie op mijn aanvraag om advies, grondige analyse van de situatie ter plekke, zeer deskundig advies omtrent oplossingsrichting, deskundige uitvoering ter plekke door heel gemotiveerde mensen.
Geweldig goed resultaat.

Er wordt buitengewoon professioneel en netjes gewerkt.
Alles wordt gedaan om welke schade danook te voorkomen en dat lukt 100%.

Doe het bij iedereen zoals jullie het bij ons hebben gedaan dan gaan jullie het nog heel erg druk krijgen!

Ik heb incatro als een zeer prettig bedrijf ervaren.
Ze komen hun afspraak na en werken netjes en secuur, resultaat was erg mooi.

Smeets

Deskundig en betrouwbaar. Komen na wat overeengekomen is.

Deskundig advies en keurige montage.

Tandartspraktijk Helmond

2-delig. in eerste instantie contact gehad met persoon die niet luisterde en geen duidelijke oplossing kon bieden. In 2e instantie met ander persooon meer info gekregen en naar oplossingen gezocht.... 2-delig. in eerste instantie contact gehad met persoon die niet luisterde en geen duidelijke oplossing kon bieden. In 2e instantie met ander persooon meer info gekregen en naar oplossingen gezocht. dit verliep duidelijk beter

nette werklui. zoeken naar juiste print voor op doeken.goede communicatie

Indien personeel afspraak maakt op locatie moet er ook goed gekeken en geluisterd worden naar klant. Vertegenwoordiger meer luisteren en zoeken naar oplossingen

Telefonisch contact bijzonder prettig. Probleem analyse "in situ" professioneel en accuraat. Uitvoering van de oplossing snel en adequaat.
Het uitvoerend personeel was zeer bekwaam, werkte...
Het uitvoerend personeel was zeer bekwaam, werkte bijzonder netjes en was erg voorkomend.
Over het gehele proces, vanaf het eersre contact tot en met het opgeleverde werk zijn we zeer te spreken.

Zie boven

Gezien onze ervaring en tevredenheid rest nog: blijf zo doorgaan

Appartement Prinsevinkenpark Den Haag

Plafondisolatie laten plaatsen in appartement gebouw. Vooraf gedegen onderzoek door Incatro gedaan. Keurig en helder offerte

Houden zich aan hun afspraak. Zijn niet opdringerig en werken keurig.

Dupuits

Zeer goed en goede informatie en uitleg

correctheid, goede afwerking,professionele medewerkers

nee

Arno van Bergen

Aanschaf akoestisch schilderij ivm galm in woonkamer

Allemaal zeer deskundig en vriendelijk personeel met uitvoerige uitleg en advies. Ook het montage team !! Helamaal top, echt een aanrader !!

Geen, vooral zo doorgaan !!

Familie Hoofwijk

Het resultaat is geweldig. Niet alleen visueel, zeker ook wat betreft de akoestiek. De galm is weg. Incatro heeft helemaal waargemaakt wat `zij beloofd heeft.

vriendelijke ontvangst, deskundig advies, uitstekende uitvoering en afwerking

Prettige en deskundige mederwerkers