Terraq Venlo - Wil Nieskens

2 prachtige panelen zijn volgens opdracht keurig gemonteerd in onze spreekkamer

Vakwerk

Schoon

Vakkundig ter plaatse akoestisch plafondpaneel gemaakt

Goed advies, niet opdringerig en snelle afhandeling na goedkeuring offerte

Reactie Incatro Room Acoustics:

Bedankt voor jullie mooie waardering!

B. Tomassen

Incatro heeft een vertrek in de kelder van onze nieuwbouwwoning geschikt gemaakt voor gebruik als thuisbioscoop. Het resultaat is een geweldige plek om een film met Dolby Atmos surround geluid te... Incatro heeft een vertrek in de kelder van onze nieuwbouwwoning geschikt gemaakt voor gebruik als thuisbioscoop. Het resultaat is een geweldige plek om een film met Dolby Atmos surround geluid te bekijken of om naar alle details van muziek te luisteren. De akoestiek van de ruimte is gewoon erg fijn. De afwerking van de akoestische panelen is van een zeer hoog niveau

Deskundigheid en kwaliteit

Zo doorgaan

Reactie Incatro Room Acoustics:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We wensen u veel plezier in uw mooie home-cinema!

Thurau / Murtfeldt Kunststoffe GmbH

Nur Gute

Vielen Dank!

Heringer Consulting GmbH

Die Mitarbeitenden waren sehr nett und haben auf meine Bitte hin, alles wie geplant geschafft, trotz anfänglicher Schwierigkeiten und Tragen aller Materialien in den 5. Stock. Im Boden ist nur ein... Die Mitarbeitenden waren sehr nett und haben auf meine Bitte hin, alles wie geplant geschafft, trotz anfänglicher Schwierigkeiten und Tragen aller Materialien in den 5. Stock. Im Boden ist nur ein großer und tiefer Kratzer.

Rob uit Echt

Zeer positief van kennismaking via communicatie, inmeting en uitvoering. Zeer klantvriendelijk personeel.

open en eerlijk

Reactie Incatro Room Acoustics:

Hartelijk dank voor deze mooie review!
We nemen nog even persoonlijk contact op met u over wat er eventueel nog verbeterd kan worden aan onze offerte.

Mila

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg, goed bereikbaar. Product is netjes geplaatst en het resultaat echt geweldig. De plaat is mooi en werkt echt super. Eindelijk geen echo meer in de keuken.... Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg, goed bereikbaar. Product is netjes geplaatst en het resultaat echt geweldig. De plaat is mooi en werkt echt super. Eindelijk geen echo meer in de keuken. Heel erg blij!

Goed bereikbaar en gelijk handelen

Als een klant vergeet offerte te accepteren, na 2 weken even bellen.

nelissen ingenieursbureau

Zeer goede ervaring

snelle en duidelijke reactie op mail en exact aangegeven wanneer ik mijn product kon verwachten (en daadwerkelijk heb ontvangen)

jan Cruijsberg

Een bedrijf met goede service, komt zijn afspraken correct na en vriendelijke verkoop begleiding.

kwaliteit

Een beetje meer interieur kennis tav de plaatsing van de wand en plafond panelen bij verkoop.

Reactie Incatro Room Acoustics:

Hartelijk dank voor uw mooie 8! Onze akoestische adviseurs bepalen altijd samen met de klant waar de panelen geplaatst zullen worden. Het moet tenslotte niet alleen een oplossing zijn voor het... Hartelijk dank voor uw mooie 8! Onze akoestische adviseurs bepalen altijd samen met de klant waar de panelen geplaatst zullen worden. Het moet tenslotte niet alleen een oplossing zijn voor het akoestisch probleem maar zeker ook passen in het interieur.

Vosser

Prettig contact, prima uitleg en verbluffend resultaat.

Deskundigheid, prettige samenwerking, keurig werk!

Geen opmerkingen