Service van de hoogste plank!

Zeer vriendelijk personeel die alles netjes opruimde, dat je niet wist dat ze er geweest waren! Toppie!

Nee.

stichting Behoud Kasteel de Keverberg

Alles is zeer positief.

mensen tonen zich betrokken, denken mee: dat voelt goed en komt tegelijkertijd ook zeer professioneel over.

Een gedegen advies xdat heeft geleid tot de installatie van een drietal plafond panelen. Uitstekende ervaring en beloofde reductie in nagalm is waargemaakt

snelle reactie bij aanvraag. snelle reactie bij vragen over offerte ed. goede uitleg gedurende offerte traject. Installatie personeel vakkundig en beleefd.

Ceez Skin Care

Uitstekend. Van begin tot einde. Niets te klagen. Resultaat zijn wij zeer blij mee.

Alles perfect afgehandeld. Zelfs buiten stofzuigen.... dat heb ik nog nooit mee gemaakt

Kan zo snel niets verzinnen, dus.

Een bedrijf wat een mooi product levert, goed meedenkt met de klant. Jammer dat het soms moeilijk is om goede afspraken te maken, dat laat wel een op zich wachten.

Er wordt goed meegedacht met de klant, wat betreft waar iets te plaatsen maar ook wat je op een paneel kunt afbeelden. Het bedrijf is erg klantvriendelijk. De panelen zien er erg mooi uit, we... Er wordt goed meegedacht met de klant, wat betreft waar iets te plaatsen maar ook wat je op een paneel kunt afbeelden. Het bedrijf is erg klantvriendelijk. De panelen zien er erg mooi uit, we krijgen ook veel complimenten dat ze zo mooi zijn.

Afspraken goed nakomen, of zelf initiatief nemen om afspraak te verzetten als hij niet nagekomen kan worden. Goed opmeten van panelen, We hadden een paneel wat te groot was, na overleg en... Afspraken goed nakomen, of zelf initiatief nemen om afspraak te verzetten als hij niet nagekomen kan worden. Goed opmeten van panelen, We hadden een paneel wat te groot was, na overleg en goedvinden van onze kant is het over een lichtschakelaar geplaatst. Dit is geen probleem. Er werd ook aangeboden het te verkleinen, maar dat zou zonde zijn.
De aangepaste kleur op twee panelen komt toch niet overeen met de gehoopte kleur, jammer.

Koopman

Prima.

Goede, snelle communicatie.

Nazorg heeft niet plaats gevonden. Dan hadden we kunnen uitspreken dat we toch meer resultaat hadden verwacht. We zijn nu redelijk tevreden.

Hans-Willi Cremer

Verbesserung der Wohnqualität durch Verminderung der Nachhallzeit

Lemkens Geebelen

We willen Incatro van harte bedanken voor de fijne service. Eigenlijk ivm met alles. Wij zijn super tevreden klanten !!!
Alles valt bijzonder goed mee, de echo is volledig weg, heerlijk !!!...
Alles valt bijzonder goed mee, de echo is volledig weg, heerlijk !!! De plaatsers hebben fijn werk geleverd en dat op een rustige en discrete manier. Het zijn heel aangename mensen. Aan allen een dikke merci.

We hadden voor een grijze omkadering gekozen maar zagen bij de plaatsing dat we beter voor wit waren gegaan.
Na 1 telefoontje van de plaatsers werd de omkadering vervangen. Dat is service !!!!! Dank jullie wel.

Prima bedrijf met deskundige mensen.

goed advies.

Snelle en deskundige service en afhandeling