J v Viegen

Zeer persoonlijk en oprecht meegedacht om de juiste keuze te kunnen maken voor een nieuwe inbouw koelvriescombinatie combi

Boersen

Prettig, klantgericht, behulpzaam

Jantine Dijkstra

Deskundig, klantvriendelijk en laagdrempelig

Heleen

Super klantvriendelijk en service gericht in het op maat helpen van de klant!

Kemper

Zeer te vreden en goed advies

Albertine

Het was jammer dat de prijs maar een klein beetje werd aangepast bij het showroommodel wat tevens een uitlopend product was. Daar had de verkoper wel wat meer mee mogen doen.

Reactie Electro World Weterings Hoevelaken:

Jammer dat u voor uw gevoel te weinig korting heeft gekregen. Door de concurrentie op internet hanteren we alleen al bij voorbaat scherpere prijzen, waardoor natuurlijk minder ruimte in de marge... Jammer dat u voor uw gevoel te weinig korting heeft gekregen. Door de concurrentie op internet hanteren we alleen al bij voorbaat scherpere prijzen, waardoor natuurlijk minder ruimte in de marge overblijft om dan nog extra korting te geven. Wel hebben we, naast de korting op de wasmachine ook nog de kosten voor het bezorgen met 2 man naar uw zolder en de installatie van de wasmachine en retour nemen van de oude op 0 euro gezet. We hopen dat u veel plezier heeft van uw wasmachine!

Irene Jansen

Top service!

Marianne Lubbersen

Denken met de klant mee, vooraf duidelijk wat het gaat kosten dus geen verrassingen

Klaas

Helemaal goed ga zo door!

Jan

Zelfs kwam monteur Maurice nog een keertje terug om de installatie helemaal top te maken. En met geduld.