Elsbeth

Fijne zaak! Belde netjes dat er vertraging op mijn bestelling zat en opnieuw toen m’n bestelling binnen was.

Arnold de Jong

Goede info over gekocht artikel gehad in de winkel, vriendelijke medewerker

Ans Boon

Onverwacht begaf mijn wasmachine het. Nieuwe werd ondanks drukte en ziek personeel snel geleverd.

jan van Wezel

Goede zaak. deskundig personeel (Arjan en Benjamin). Ze denken mee.
en support your locals.

Herman Wieser

Vakbekwaam en vriendelijk!
Arjan verkocht ons een grote Philips Oled tv en Berry hing hem strak aan de muur… top gasten, van een top bedrijf.
PS ook hadden ze alle toebehoren...
Vakbekwaam en vriendelijk!
PS ook hadden ze alle toebehoren (kabels enz.) op voorraad. Tot de volgende keer, heren!

Wim Timmer

Fijne zaak en goed personeel

Niels Heijting

Deskundig en vriendelijk.

Ik meldde op 15.10.2023 via de Electro World website een storing aan mijn wasmachine. Ik moest zes dagen wachten op een bezoek van een monteur. Hoewel ik begrijp dat u niet à la minute langs... Ik meldde op 15.10.2023 via de Electro World website een storing aan mijn wasmachine. Ik moest zes dagen wachten op een bezoek van een monteur. Hoewel ik begrijp dat u niet à la minute langs kunt komen, vind ik zes dagen wel wat lang .... te lang. Uw monteur heeft de storing gelukkig snel kunnen oplossen en heeft ook advies gegeven. Top.

Super service!