Marian Jansen van Wijk

Goede service, neemt de tijd , weten wat ze verkopen, je kan altijd met een vraag bij ze terecht.

Reactie Electro World Weterings Hoevelaken:

Hartelijk dank voor deze mooie recensie! We wensen u veel plezier van uw nieuwe printer. Als er vragen zijn, horen we het graag!

Wij zijn zeer tevreden!

Reactie Electro World Weterings Hoevelaken:

Hartelijk dank voor deze zeer mooie beoordeling! Als we u in de toekomst ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag!
Arjan en Benjamin

Prima persoonlijke hulp in de winkel

Reactie Electro World Weterings Hoevelaken:

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Mochten er vragen zijn horen we het graag!
Benjamin en Arjan

Deskundig advies, klantvriendelijk en komen afspraken na.

Reactie Electro World Weterings Hoevelaken:

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Veel plezier van uw nieuwe wasmachine. Als we ergens mee kunnen helpen horen we het graag!
Benjamin en Arjan

Jaap de Lange

Prima bedrijf met super service

Beste Jaap de Lange,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Veel plezier van jullie nieuwe vaatwasser. Ook in de toekomst staan we weer voor jullie klaar!
Vriendelijke...
Beste Jaap de Lange,

O. De Boer

Hele persoonlijke benadering, zowel in winkel als bij de plaatsing van de apparatuur. Er wordt actief meegedacht en afspraken worden nagekomen. Kortom we zijn erg tevreden over de algehele... Hele persoonlijke benadering, zowel in winkel als bij de plaatsing van de apparatuur. Er wordt actief meegedacht en afspraken worden nagekomen. Kortom we zijn erg tevreden over de algehele dienstverlening!

Reactie Electro World Weterings Hoevelaken:

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling! Ook in de toekomst denken we weer graag met u mee!
Arjan en Benjamin

Goede service, makkelijk in het dorp

Reactie Electro World Weterings Hoevelaken:

Dankuwel dat u dit deelt met ons en met anderen! Ook in de toekomst staan we weer voor u klaar!

anneke blom

Prettig en beleefd personeel, goede service en snelle levering.

Beste mevrouw Blom,
Beste mevrouw Blom,
Hartelijk dank voor deze mooie recensie. U bent al vele jaren trouwe klant. Ook daar bedanken we u voor. Als we u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn, dan weet u dat we voor u klaar staan!
Arjan Molenaar

Cees Versteeg

Gewoon goed

Beste meneer Versteeg,
Hartelijk dank voor deze recensie. Als u ons in de toekomst opnieuw nodig heeft, horen we het graag!
Arjan Molenaar

l. h. wynia

Zeer goede service; hartelijk.

Beste meneer en mevrouw Wynia,
Hartelijk dank voor de mooie recensie! U weet ons al jaren te vinden als trouwe klant! Ook in de toekomst staan wij uiteraard voor u klaar!
Vriendelijke...
Beste meneer en mevrouw Wynia,