Werner Matszat

Klantvriendelijk en deskundig

Reactie Electro World Weterings Hoevelaken:

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! We wensen u veel plezier van uw nieuwe Philips scheerapparaat!

Een tevreden klant

Attent, komen afspraken na en looen nig een stapje harder om de klant tevreden te stellen

Reactie Electro World Weterings Hoevelaken:

Hartelijk dank voor deze mooie recensie! Als we u in de toekomst opnieuw kunnen helpen, dan horen we het graag!

Henk

Nette en vlotte service. Goed advies.

Reactie Electro World Weterings Hoevelaken:

Hartelijk dank voor deze zeer mooie beoordeling! We wensen u veel plezier van uw nieuwe vaatwasser. Als er vragen zijn, horen we het graag!

Jaap de Lange

Prima winkel, fijne medewerkers en kwaliteit produkten.

Reactie Electro World Weterings Hoevelaken:

Hartelijk dank voor deze zeer mooie beoordeling! Als we u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn, horen we het graag!

OvdS

Alles is prima op tijd en keurig netjes uitgevoerd, ook deze keer weer.
Bedankt hier voor.

Reactie Electro World Weterings Hoevelaken:

Hartelijk dank voor deze zeer mooie recensie! We wensen u veel plezier van uw nieuwe oven. Mochten er vragen zijn, horen we het graag!
Benjamin en Arjan

Goede service, vriendelijke mensen!

TB

Goed advies, zeer klantvriendelijk, goede service!

Reactie Electro World Weterings Hoevelaken:

Hartelijk dank voor deze mooie recensie! We wensen je veel plezier van je nieuwe AEG wasmachine! Zijn er vragen, dan horen we het graag!

Henry Westein

Luisteren naar wat je wilt en gecen advies.
Ook helpen ze je als je het niet snap

Reactie Electro World Weterings Hoevelaken:

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Veel plezier van uw nieuwe apparaten en zijn er vragen dan horen we het graag!

Kumbarji

Top Service

Reactie Electro World Weterings Hoevelaken:

Hartelijk dank voor deze zeer mooie beoordeling! We wensen u veel plezier van uw nieuwe televisie. Zijn er vragen, dan horen we het graag!

Johanna

Zeer vriendelijk. Luistert goed en legt goed uit.

Reactie Electro World Weterings Hoevelaken:

Hartelijk dank voor deze zeer mooie recensie. Mochten er in de toekomst vragen of problemen zijn, dan horen we het graag!
Maurice