Simon vd horn

Sterke en/of verbeterpunten

Goede en snelle hulp bij het bellen met vragen/problemen

Heb telefonisch mijn autoverzekering geregeld. Ik kreeg een brief thuis met formulieren om een verzekering aan te vragen. Alle gegevens moesten een tweede keer worden doorgegeven. Wellicht een idee... Heb telefonisch mijn autoverzekering geregeld. Ik kreeg een brief thuis met formulieren om een verzekering aan te vragen. Alle gegevens moesten een tweede keer worden doorgegeven. Wellicht een idee om een ingevulde polis ter ondertekening op te sturen?

Bij de formulieren zat ook een formulier voor het aanvragen van een servicecontract. Op het formulier zelf werd het mij niet duidelijk dat je daarmee voor dat servicecontract koos. En ook niet dat deze optioneel was. Dat werd me pas duidelijk bij nabellen. Dit gaf me geen lekker gevoel.

De prijs is goed

Geen enkel probleem gehad, ik ben hier terecht gekomen via Auto centrum Leidschendam en verder alles geregeld, enigste dat ik hoefde te doen was een formulier invullen en verzenden.

Sterke en/of verbeterpunten

Eenvoudig en snel alles kunnen regelen

Thomas Grabiasz

Hulp in autoverzekering

Sterke en/of verbeterpunten

elheid, betrouwbaarheid, precisie en vriendelijke service

Bruggeman

Snelle en goede service.
Staan je altijd netjes te woord.

European Ductworks

Heel erg snel geholpen. Keurige onderneming en goeie service met een vast contact persoon.

Services en support.

J.Schouten

Goed, professioneel en eerlijk

Snelle dienstverlening

C.J.H. van Veenendaal

Telefonisch contact gehad over niet verstrekte bonus-malus gegevens.

Doet wat het beloofd.
Keurig opgelost, resultaat lager premie.

Ik heb goed ervaring.

C. Rotgans

Ik heb via Blokweg een autoverzeking afgesloten. Mijn ervaring is dat mijn adviseur snel contact opnam en tijdens het gesprek goed op de hoogte was van de verschillende verzekingen die hij kon... Ik heb via Blokweg een autoverzeking afgesloten. Mijn ervaring is dat mijn adviseur snel contact opnam en tijdens het gesprek goed op de hoogte was van de verschillende verzekingen die hij kon aanbieden. Hij bleef bijhouden wat mijn wensen waren en kon hierbij een passende verzeking aanbieden.

Sterke en/of verbeterpunten

Goed op de hoogte van de verzekeringen.
Denken mee met de klant.
Houden zich aan de afspraken (met betrekking tot bellen, terugbellen en gegevens doorsturen).